Made in China
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
-
egberts
- Donateur (7x)

-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
egberts
- Donateur (7x)

-
9900
- Donateur

-
Sander
- Forum Admin
-
9900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Er loopt een redelijk paraleldiscussie hierover in de topic Sticky: Economische crisis, Koenigsegg en Saab en ook op saabsunited. Het idee is om de productielijnen van de oude (lees huidige) 9-5 naar china over te brengen, en daar te blijven bouwen (al dan niet onder SAAB merknaam, dat is puur speculatie), voor de lokale markt. Goed idee, lekker de importtax mijden en volume maken...
-
N207
- Donateur

Ik kijk nu al uit naar een Int Saab meeting in Kunming
Zou er al een Chinese variant van Saabforum bestaan?
On topic: lijkt me inderdaad niets mis mee, maar de publieke opinie leest graag positief over Renault en VAG, en negatief over ons o zo geliefde merk...
Zoals al opgemerkt wordt: als BMW dit doet is het goed voor de bediening van de lokale markt, als Saab het doet zou het ten koste kunnen gaan van de kwaliteit.
Zou er al een Chinese variant van Saabforum bestaan?
On topic: lijkt me inderdaad niets mis mee, maar de publieke opinie leest graag positief over Renault en VAG, en negatief over ons o zo geliefde merk...
Zoals al opgemerkt wordt: als BMW dit doet is het goed voor de bediening van de lokale markt, als Saab het doet zou het ten koste kunnen gaan van de kwaliteit.
-
verde900
- Donateur