oproep beleefde gepassioneerde email aan mr Whitacre (GM)

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
mailmichiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

oproep beleefde gepassioneerde email aan mr Whitacre (GM)

Bericht door mailmichiel » zo 20 dec, 2009 17:00

SAABSUNITED schreef: The time is now.

The email address for Ed Whitacre, the Chairman and CEO of GM is

eewjr@gm.com

If you care about the future of Saab then I invite you to write a brief, polite and passionate message to Mr Whitacre, outlining why you think Saab should be sold, rather than closed.

I can't emphasise this enough: make your message passionate, but polite. A passionate message that clearly states a point of view will be read and considered. An angry message will only find its way into the trash.

------

My message:

Mr Whitacre,

I am writing to you as a Saab enthusiast and customer in the hope that you will give full consideration to new offers received this weekend for the sale of Saab Automobile.

Saab have new vehicles on the verge of being released, they have an excellent management team, an award-winning efficient factory and they have a passionate worldwide following that want to see them continue as a viable company.

Saab have always made engaging, safe, practical, utilitarian vehicles that customers connect with like few others on the road. I submit to you that if a viable offer has been received by GM that can allow Saab to continue to do this, then that offer should be considered very seriously.

I thank you for your time and consideration of this matter.

Steven Wade
www.saabsunited.com

Once again, the time is now.
Dus beleefd en met passie!

(Ik vond dit wel een apart topic waard, heren Mod's :-)

mailmichiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mailmichiel » zo 20 dec, 2009 17:15

Mijn mail is verstuurd! Wie volgt?

1. mailmichiel
2.

Jeroen Breuer
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen Breuer » zo 20 dec, 2009 17:23

Al een reply gehad ;)?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 20 dec, 2009 17:29

Al wel verstuurd, maar om daar nu een lijst van bij te houden. :lol:

mailmichiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mailmichiel » zo 20 dec, 2009 19:09

Henk-Jan schreef:Al wel verstuurd, maar om daar nu een lijst van bij te houden. :lol:
Daar heb je gelijk in, wel een goede manier om het topic zichtbaar te houden :wink:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 20 dec, 2009 19:18

Misschien ook een CC aan Obama? Aangezien de regering daar een dikke vinger in de pap heeft.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 20 dec, 2009 20:37

En een cc aan Poetin, want indirect worden de Russen beledigd door dat soort politieke spelletjes. Antonov mag dan niet helemaal kosjer maar er zijn zat Amerikaanse banken die ook boter op hun hoofd hebben en waarom mogen Russen geen goede auto's bouwen.

pbm95
Geregistreerd lid

verstuurd

Bericht door pbm95 » zo 20 dec, 2009 22:54

Gelijk die van mij verstuurd.
maar of het wat helpt???

Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » zo 20 dec, 2009 22:56

uhmm leuk idee, maar het draait voornamelijk om geld niet om gepassioneerde mailtjes van Saab rijders...

Saab is Failliet. (punt)

Misschien dat iemand de naam en alles voor een prikkie uit het faillissement kan kopen en een eventuele nieuwe start kan gaan proberen over een poosje (net als spyker alleen iets eerder hoop ik)

Maar een mailtje gaat niet helpen, hij zal bij het 10de mailtje een keer zuchten en denken "daar heb je er weer één" <delete>

Asfaltrocker
Geregistreerd lid

mail to

Bericht door Asfaltrocker » ma 21 dec, 2009 11:45

ik kon het ook niet laten om die meneer te mailen
oke mijn engels is niet goed...trouwens mijn taal is uberhoubt niet geweldig
dit is de mail die ik net stuurde

mr Whitacre:
am real saab drive and i love saab in many years
saab and remains a unique car son style and substance has built up in years
and u dont do stop heart machine if 'n person need it.
do you still have ways to sell the company .. so they have a chance to start by
saab is like the Americans in the car with style
here in the europa.
how would you feel to be abused by other companies and then go by the close
how would you feel if the plug is pulled at Ford usa and you can only watch and wait and do nothing
remember also the many workers who now find themselves unemployed especially the Christmas around the corner
please give them a good chance zn Christmas to the people who have years of living in delusion close or not close
so
string you hand over your heart again and make a left on beautiful and pioneering and give them the chance to do that to saab
greetz from thom from the netherlands

Asfaltrocker
Geregistreerd lid

Bericht door Asfaltrocker » ma 21 dec, 2009 11:53

carlsson schreef:En een cc aan Poetin, want indirect worden de Russen beledigd door dat soort politieke spelletjes. Antonov mag dan niet helemaal kosjer maar er zijn zat Amerikaanse banken die ook boter op hun hoofd hebben en waarom mogen Russen geen goede auto's bouwen.
nou...ik heb een lada 1300 gehad..nou dat was een tank hoor...zo slecht zijn ze dus niet
oke wel een nadeel..alles op het dashbord stond in het russies....beetje lastig...
en ps heeft iemand in de omgeving van den bosch nog stikkers?
4 of zo...mag ook meer zijn of heeft de dealer ze ook ?
ik kan ze uit delen ik heb de tijd en energie om het te doen.....

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 21 dec, 2009 11:56

Done.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 21 dec, 2009 12:01

carlsson schreef:En een cc aan Poetin, want indirect worden de Russen beledigd door dat soort politieke spelletjes. Antonov mag dan niet helemaal kosjer maar er zijn zat Amerikaanse banken die ook boter op hun hoofd hebben en waarom mogen Russen geen goede auto's bouwen.
Ik weet nog niet zeker of ik Spyker/Antonov graag in SAAB zie roeren, maar het sluiten van SAAB door GM, dat zeker niet!

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 21 dec, 2009 12:06

Afbeelding

Ik ga m deze maar es toesturen... saabrijdster van de toekomst (die zich nu ook al laat chauffeuren in saabs)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 21 dec, 2009 12:09

"Wilt u dit tere kinderhartje breken door SAAB voor licht eigengewin de nek om te draaien?" :wink:

Plaats reactie