Nieuwe Saab 9-3
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe Saab 9-3
Dit is echt heel goed nieuws. Veel Saab liefhebbers vinden de 900 Classic nog "typisch Saab".
Een 9.3 hatchback zal herinneringen oproepen aan de "good old times", toen Saab nog Saab was.
Een 9.3 hatchback zal herinneringen oproepen aan de "good old times", toen Saab nog Saab was.
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Goed nieuws voor een hatchback adept zoals ik. Hier word ik vrolijk van.
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
Kijk, now we're talking business! Kan niet wachten op de eerste art impressions. 
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Kwam deze artist impressions tegen op een amerikaanse site:

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Hatchbacks zijn da bom! Zeer goed nieuws dit. Sedans ben ik nooit zo'n fan van geweest en waarom een station als je geen station nodig hebt? Alsof je iedere dag een pallet moet vervoeren.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
De fastback look past ook beter in een tijd waarin gek genoeg Zie Zjermans deze look weer afstoffen d.m.v. de BMW 5GT en Audi A5 sportback.
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
Doe mij die maar, maar niet in het zwart.ralph12 schreef:![]()
Ben heel benieuwd hoe zoiets er in een sprankelende kleur uitziet...
Parelmoerwit of lightning blue anyone?
Velgen wel graag anthraciet...
Jan
-
Garrett
- Lid van verdienste
volgens mij waren wij hier allemaal allang achter toen de SS in productie kwam
"Die hatchback gaan we missen!"
"Die hatchback gaan we missen!"
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
Prima! De daklijn van de coupé achter heeft wat Porsche-trekjes en die van de hatchback vind ik een wat Prius-tekjes vertonen en dat laatste vind ik wat minder. Veel hoofdruimte achterin biedt dat ook niet. Die 9-3SS-achterlichten mogen ze wat mij betreft gelijk opdoeken. De voorkant vind ik dan weer veel sterker.ralph12 schreef:Kwam deze artist impressions tegen op een amerikaanse site:
Overigens een leuke impressie (februari 2009) om op voort te borduren, maar het zal zeker niet de achterkant en neus van de huidige SS krijgen zoals als op deze plaatjes. Dat ziet Müller vast niet zitten, aangezien hij volledig wil breken met het GM-tijdperk.
-
Nick
- Donateur (2x)

zoo, die had ik gemist. Prima keus dat de hatchback terug komt!
-
Aeroplan
- Donateur

YES!! DE HATCH IS BACK!!
nu nog in de 9-5 en een 9000 CS opvolger is daar
nu nog in de 9-5 en een 9000 CS opvolger is daar