Saab 95, laat jemening horen!!
-
lala01
- Geregistreerd lid
Saab 95, laat jemening horen!!
Hallo allemaal!
Ik ben student en doe onderzoek naar Saab. Mijn vraag is, wat vinden jullie Saab liefhebbers nu eigenlijk van de Saab 9-5 SportWagon?!
Wat vind je van het uiterlijk, de uistraling en natuurlijk het rijplezier!
Vertel me alles! Alvast bedank!!!
Ik ben student en doe onderzoek naar Saab. Mijn vraag is, wat vinden jullie Saab liefhebbers nu eigenlijk van de Saab 9-5 SportWagon?!
Wat vind je van het uiterlijk, de uistraling en natuurlijk het rijplezier!
Vertel me alles! Alvast bedank!!!
-
nacra 93
- Donateur

-
lala01
- Geregistreerd lid
Zozo een hoop vragen in een keer, ik studeer communicatie en de saab 9-5 SprtsWagon is een van de nieuwste modellen, vandaar ben ik vooral geinteresseerd in dit model. Natuurlijk wil ik ook je algemene indruk van saab weten, waar vindt jij dat saab voor staat en wie denk jij dat de saab koper is..? Als je me zou willen helpen, graag!
-
op
- Donateur (4x)

-
lala01
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
lala01
- Geregistreerd lid
Oeps, foutje, mijn excuses.. Maar vertel, wat vindt jij nu van deze auto?!
RoccoH schreef:De Saab 9-5 is een héél andere wagen dan de Saab 95 die in je topictitel genoemd staat, vandaar de verwarring...lala01 schreef:Is de Saab 9-5 SportWagon er niet meer..?op schreef:de saab 95 is in 1977 uit productie gegaan.
Misschien bedoel je een ander model
-
lala01
- Geregistreerd lid
o en weet je heel toevallig hoe ik dan het onderwerp kan veranderen??
Oeps, foutje, mijn excuses.. Maar vertel wat vind jij van Saab?!
Oeps, foutje, mijn excuses.. Maar vertel wat vind jij van Saab?!
[/quote]RoccoH schreef:De Saab 9-5 is een héél andere wagen dan de Saab 95 die in je topictitel genoemd staat, vandaar de verwarring...lala01 schreef:Is de Saab 9-5 SportWagon er niet meer..?op schreef:de saab 95 is in 1977 uit productie gegaan.
Misschien bedoel je een ander model
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
nacra 93
- Donateur

-
Jochen
- Geregistreerd lid
-
lala01