Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?
Natuurlijk staat vele pagina's verder de nieuwe 9-3 SE met "het vervolg" er bij.
Ik was gisteren bij de presentatie van de SE bij Kroymans Rotterdam en moet zeggen dat het me inderdaad weer bijna een echte Saab lijkt(i.t.t. de SS)...
Maar zo'n classic ineens in de krant doet je hart toch sneller slaan!
krant
-
verde900
- Donateur

-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: krant
Schitterend hé de nieuwe SE. Kan niet wachten totdat de mijne wordt afgeleverd. Als auto van de zaak is dit toch beter geschikt als een 900 classic. Als is het wel een toffe auto natuurlijk.Zaap schreef:Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?
Natuurlijk staat vele pagina's verder de nieuwe 9-3 SE met "het vervolg" er bij.
Ik was gisteren bij de presentatie van de SE bij Kroymans Rotterdam en moet zeggen dat het me inderdaad weer bijna een echte Saab lijkt(i.t.t. de SS)...
Maar zo'n classic ineens in de krant doet je hart toch sneller slaan!
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: krant
[quote="Zaap"]Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?
Als het van mij afhangt: back to the 80's
De mooiste classics blijven voor mij toch de modellen met de rechte neus
quote]
Als het van mij afhangt: back to the 80's
De mooiste classics blijven voor mij toch de modellen met de rechte neus
quote]