krant

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Zaap
Geregistreerd lid

krant

Bericht door Zaap » vr 30 sep, 2005 10:31

Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?
Natuurlijk staat vele pagina's verder de nieuwe 9-3 SE met "het vervolg" er bij.

Ik was gisteren bij de presentatie van de SE bij Kroymans Rotterdam en moet zeggen dat het me inderdaad weer bijna een echte Saab lijkt(i.t.t. de SS)...

Maar zo'n classic ineens in de krant doet je hart toch sneller slaan!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 30 sep, 2005 10:59

ik was ook aangenaam verrast bij de classic in de Volkskrant, je ziet niet zoveel echt mooi auto's meer in de dagelijkse kranten. :lol:

N2024
Geregistreerd lid

Re: krant

Bericht door N2024 » vr 30 sep, 2005 11:04

Zaap schreef:Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?
Natuurlijk staat vele pagina's verder de nieuwe 9-3 SE met "het vervolg" er bij.

Ik was gisteren bij de presentatie van de SE bij Kroymans Rotterdam en moet zeggen dat het me inderdaad weer bijna een echte Saab lijkt(i.t.t. de SS)...

Maar zo'n classic ineens in de krant doet je hart toch sneller slaan!
Schitterend hé de nieuwe SE. Kan niet wachten totdat de mijne wordt afgeleverd. Als auto van de zaak is dit toch beter geschikt als een 900 classic. Als is het wel een toffe auto natuurlijk.

Zaap
Geregistreerd lid

Bericht door Zaap » vr 30 sep, 2005 11:04

en toen had ik die rode Aero halverwege nog niet ontdekt...

S@@bman
Geregistreerd lid

Re: krant

Bericht door S@@bman » vr 30 sep, 2005 12:15

[quote="Zaap"]Ik was erg verrast om op pagina 9 van de volkskrant een advertentie met niets dan een lichtblauwe 5-deurs 900 classic te vinden. Recht van opzij gefotografeerd en de woorden "wordt vervolgd" er onder. Back to the 90's?

Als het van mij afhangt: back to the 80's :P
De mooiste classics blijven voor mij toch de modellen met de rechte neus :D

quote]

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 30 sep, 2005 14:03

Ik was ook extra blij verrast toen ik de meest recente Carros opensloeg!

Plaats reactie