'Heritage Wear'

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Elevation12,000
Geregistreerd lid

'Heritage Wear'

Bericht door Elevation12,000 » di 11 okt, 2005 21:15

Leuk hoor. Nu ook nog een nwe 93GT en ik ben helemaal content.

Afbeelding

Afbeelding

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 11 okt, 2005 22:41

Die trui is gaaf, waar kun je die krijgen?

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 11 okt, 2005 22:48

:oops: Even verder kijken dan mn neus lang is dus.

Zijn deze toevallig ook bij de dealer te koop? Wil hem wel eerst passen namelijk.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » di 11 okt, 2005 23:33

SAAB Expressions, dus bij de dealer verkrijgbaar. Maar de kans is wel groot dat het zal moeten besteld worden.

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » di 11 okt, 2005 23:35

Ik vind die cap eigenlijk ook wel gaaf. Beter dan die wat banale 'SAAB Turbo-pilot' die ik nog heb liggen. '

Bij de dealer? Geen idee. Trui doet e38, cap doet e10. Opsturen gaat voor e18. Als er maar genoeg lieden bij de dealer aan de bel trekken dan zal hij er wellicht vanzelf wel wat inslaan. Valt er ten minste wat te passen en zit je ook niet op die opstuurkostenpost.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 11 okt, 2005 23:55

Zo te zien komt dat petje uit dezelfde fabriek als die van mijn Lexus-cap. Zijn erg fijn, denk dat ik er ook maar zo eentje bij ga halen.
Ik zal trouwens eens kijken of ik wat kan regelen bij Saab Tigchelaar in Breda, ken die jongens daar.

Groet,

Eelco

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 27 okt, 2005 0:08

Heeft iemand inmiddels iets besteld? Ik heb vandaag maar 'ns een mailtje gestuurd naar Saabexpressions met de vraag of ze me kunnen vertellen welke dealers een voorraad retro-sweaters hebben liggen. Zal wel niet, maar nooit geschoten... En ik wil er echt heel graag een :)

Eindelijk
Geregistreerd lid

Bericht door Eindelijk » do 27 okt, 2005 18:59

Ff opletten want ik heb bij hun een sweater van Saab gekocht en die valt wel klein. Ik weet toevallig dat van Kooij in amersfoort laatst wat van die kleding had hangen misschien kan je hun even bellen

Plaats reactie