[PL] TurboX 2008, 185kkm, LPG, 15200€

Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
Plaats reactie
Moeshkien
Geregistreerd lid

[PL] TurboX 2008, 185kkm, LPG, 15200€

Bericht door Moeshkien » di 23 jul, 2024 11:52

https://www.gieldaklasykow.pl/saab-9-3- ... n-rzeszow/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Saab 9-3 TurboX
Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: 185.000 km
Capaciteit: 2800 cm³
Brandstoftype: LPG
Handmatige versnellingen
Vermogen: 309 PK

Prijs: PLN 65.000

Saab 9-3 Turbo Ik ben sinds 2016 eigenaar en heb 90.000 km op de teller gehad (voorheen 2 echte eigenaren, de auto is net als de mijne geleased). De auto beschikt over het BSR programma, momenteel 309 PK / 480 Nm, er is een 3 inch downpipe toegevoegd, tevens is het origineel aan de auto toegevoegd. Als iemand na het vervangen van de turbine wil, is er ongeveer 400 pk / 600 Nm mogelijk - in Polen tunen ze deze auto met succes in TurboLPG en Boostfactory, meer informatie ook op de website van vtuner - daar kan na fase 2 ongeveer 450 pk worden bereikt. Volledig en zorgvuldig bijgehouden onderhoudsboek beschikbaar van nieuw tot heden. De aandrijving is volledig functioneel (xwd), regelmatig elke 30 tkm onderhouden (oliën, filters, pakking), distributieriem is nieuw, olie wordt regelmatig elke 10-13 tkm ververst, het bovenste oliepeil wordt gecontroleerd, de auto wordt vakkundig opgewarmd en gekoeld na snel rijden.

De auto is corrosievrij, wielkastranden, spatborden in zeer goede staat en ook het chassis is in mooie staat. De auto heeft in de garage gestaan ​​en is al enkele jaren hobbymatig gebruikt, alleen met mooi weer gereden, nooit in de winter gebruikt. De auto wordt gebruikt door een bewuste gebruiker die het merk al meer dan twaalf jaar kent (ik heb er nog een vergelijkbaar, vandaar de beslissing om er één te verkopen). Geen problemen met het model, de set bobines is duizend kilometer geleden vervangen, een nieuw vloeistofreservoir.

De auto beschikt over LPG, geïnstalleerd in een van de beste fabrieken van het land, de LPG-auto werkt perfect. De auto is recht, rijdt geweldig, raakt niets, trilt niet, de remmen werken prima. Het interieur is in prachtige staat, onbeschadigd en goed onderhouden, leer in zeer goede staat. De auto wordt geleverd met koffer, alle boekjes, 2 sleutels, dus alles wat de eerste eigenaar van de auto heeft gekregen. Behalve het schuifdak is de auto van alle gemakken voorzien, inclusief premium leer en 19 aluminium in zeer mooie staat.

Datum inschrijving: 18/06/2008
Chassisnummer: YS3FM47R481145082.

Alleen serieus geïnteresseerde en vastberaden mensen nemen contact met mij op.

Turbox is het meest gelimiteerde model van Saab, er werden 2.000 exemplaren geproduceerd, waarvan de handgeschakelde sedan de zeldzaamste en meest gewilde versie is - er werden in totaal slechts 150 exemplaren van de 500 sedans geproduceerd.

Dit is zonder twijfel een toekomstig verzamelmodel.
Geweldige auto, een zeer interessant artikel waarin de mogelijkheden van de auto in de serie op jalopnik.com worden beschreven.

Als ik niet opneem, stuur dan een sms en ik bel je terug. Alleen verkoop.

Telefoon: +48 691 947 963

(Vertaald via google translate)

Plaats reactie