Garantie lijkt me meestal nogal relatief. Roest of dergelijke zullen ze daar niet mee dekken, en grote gebreken worden soms ook buiten garantie gehouden… of heb ik een vertrouwensprobleem met handelaars/garagisten?
[SE] Zweden, 9-5 Aero combi
-
petertav
- Geregistreerd lid
Re: [SE] Zweden, 9-5 Aero combi
Omwille van de NOL zoals je schrijft ben ik flink getriggerd. Wagen kan voor export aan lagere prijs weg. De Maptun facturen zou voor normale onderdelen zijn, ipv Saab parts. Geen tuning of dergelijke. Origineel is soms mss beter ipv vermogenverlies doorheen de jaren dat verdoezeld kan worden met een chip-tuning?
Garantie lijkt me meestal nogal relatief. Roest of dergelijke zullen ze daar niet mee dekken, en grote gebreken worden soms ook buiten garantie gehouden… of heb ik een vertrouwensprobleem met handelaars/garagisten?
-
1001760
- Donateur (2x)

Mooi hoor. En vergeet de velgen niet.Style&Co schreef: ↑vr 15 nov, 2024 14:22deze blauw is voor een OG 9-5 een NOL uitvoering. No options left. Automaat met flippers, dakspoiler (niet standaard), Navi + Harman Kardon, schuifdak, stoelventilatie, elektrische stoelen, park distance control en ik meen zelfs het knopje van de achterbank verwarming te zien zitten. Het is een vroege dame edna (datum deel 1 in 2005) dus wellicht als demo zo geconfigureerd (altijd lekker vol)
ik zie op de fotos ook facturen van Maptun maar lees daar niks over. Benieuwd wat voor upgrades dat zijn geweest qua hard- en software
Deze wagen is een kopie van de mijne. Op de Maptun en het schuifdak na.
En de helft aan kilometers ....
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Je kunt met het kenteken "in de hand" Maptun bellen en vragen. Meld gewoon dat je interesse hebt een wil weten wat je koopt. Ze zijn trots op hun werk en vertellen je graag wat ze aan een bepaalde SAAB hebben verbeterd/aangepast. En wanneer dat is gebeurd.Style&Co schreef: ↑vr 15 nov, 2024 14:22ik zie op de fotos ook facturen van Maptun maar lees daar niks over. Benieuwd wat voor upgrades dat zijn geweest qua hard- en software
@TS: Vermogensverlies bij Dame Edna's komt weleens voor en is een topic over, dat onlangs met een eureka is aangevuld: Een paar extra massa-draden trekken. Dat is een kleine moeite en daarvoor hoef je hem niet te laten staan.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

grote kans dat ze dit wel weten. Ik had een paar maanden geleden contact met Hirsch over een 9-5 aero sedan die ik aangekocht had. Vin aangeleverd en ik kreeg per kerende post een uitdraai terug wat ze allemaal aan de auto gedaan hadden. 23 jaar na dato. PricelessSteve-O schreef: ↑vr 15 nov, 2024 19:13Je kunt met het kenteken "in de hand" Maptun bellen en vragen. Meld gewoon dat je interesse hebt een wil weten wat je koopt