Leuke auto voor nette prijs. Jammer van de bekleding.
[DE] saab 900 turbo
-
caspar
- Donateur (5x)

[DE] saab 900 turbo
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/x/3168113626

-
Alex B
- Geregistreerd lid
Re: [DE] saab 900 turbo
Wat die bekleding betreft, mee eens maar soms moet je wel eens wat. Is de originele stof nog ergens te koop?
Alex
Alex
-
Saapie
- Donateur (2x)

Originele stof is niet meer te krijgen, maar had dan voor een groene variant gekozen die in de buurt komt.
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Mooie auto in bijzondere kleur en lijkt me niet duur. Kun je niet zelf voor restaureren...
-
Ewout
- Donateur (5x)

Leuke auto! Naar mijn idee het exemplaar dat voorheen in Nederland rondreed (45-PF-VL).
-
caspar
- Donateur (5x)

Dat idee had ik ook.Ewout schreef: ↑ma 25 aug, 2025 22:19Leuke auto! Naar mijn idee het exemplaar dat voorheen in Nederland rondreed (45-PF-VL).
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Klopt inderdaad, van 2004 t/m 2011. Ben benieuwd waar deze auto de eerste 25 jaar heeft rondgeredenEwout schreef: ↑ma 25 aug, 2025 22:19exemplaar dat voorheen in Nederland rondreed (45-PF-VL).
https://finnik.nl/kenteken/45pfvl
-
Eelco9-3
- Geregistreerd lid
Ik heb ergens op het forum gelezen dat deze oorspronkelijk uit Italië komt.
Ik heb even contact gehad met de verkoper en de Saab is in principe verkocht aan een liefhebber uit Oostenrijk. Hij zou me wat laten weten mocht de koop niet doorgaan.
Ik heb even contact gehad met de verkoper en de Saab is in principe verkocht aan een liefhebber uit Oostenrijk. Hij zou me wat laten weten mocht de koop niet doorgaan.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

daar hebben we er één van op dit forumeen liefhebber uit Oostenrijk
-
caspar
- Donateur (5x)

auto is volgens mij destijds door Robert Wiering uit Italië gehaald. Daarna naar Sjoerd gegaan.Eelco9-3 schreef: ↑di 26 aug, 2025 10:16Ik heb ergens op het forum gelezen dat deze oorspronkelijk uit Italië komt.