Die bekleding voor achter passagiers heb ik nog nooit zo gezien. Gaaf ding. Heuschmid had destijds een zilveren exemplaar.
[CH] saab 9-3 troll-r
-
caspar
- Donateur (5x)

[CH] saab 9-3 troll-r
https://www.ricardo.ch/fr/a/saab-93-troll-1306367074/

Die bekleding voor achter passagiers heb ik nog nooit zo gezien. Gaaf ding. Heuschmid had destijds een zilveren exemplaar.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: [CH] saab 9-3 troll-r
achterbank is met dezelfde stof bekleed maar is net iets anders dan de voorstoelen. Stukjes onder de hoofdsteun rugleuning en voorop de zitting zijn stof ipv leer (bij de voorstoelen wel zo) en hebben verticale banencaspar schreef: ↑vr 13 mar, 2026 10:51Die bekleding voor achter passagiers heb ik nog nooit zo gezien. Gaaf ding. Heuschmid had destijds een zilveren exemplaar.
Is dit een echte Troll door Hirsch of een zelfbouw Troll? Ik weet dat Hirsch als een basis een 9-3 2.0 lpt nam en die dan zelf ombouwde naar Troll specs. Ontbrekende turbometer wijst daar op. Die ombouw naar 2.3 turbo Troll R was zeldzaam... twintig stuks is het getal wat voorbijkomt. Vermogen schijnt 300pk of meer te zijn geweest
-
Orphy
- Donateur (5x)