Bij dit soort bedragen moet je niet blind kopen. Hoe mooi ook. Als deze auto onder de 5000 euro was geweest had je de gok kunnen nemen, want dat is ie in onderdelen sowieso waard.
Mijn ervaringen de afgelopen jaren - op jacht naar een le mans 900 - is dat echt alle auto’s roest hadden, soms zonder dat de eigenaren het wisten. Voor mij was dit de belangrijkste reden om mijn rode te houden, want die heeft geen roest meer.
[JP] Fraaie 900 turboS Aero aut., 1991, 80.790 km.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: [JP] Fraaie 900 turboS Aero aut., 1991, 80.790 km.
twee indicatoren van een vochtige stalling (dus kans op roest) vind ik op de fotos er goed uitzien (als in roestloos); Uitlaat (motorruimte en eindpijp) en het balgje op de recirculatieklep van de airco
-
El René
- Geregistreerd lid
[JP] Fraaie 900 turboS Aero aut., 1991, 80.790 km.
En het interieur ?
Het dashboard heeft een kleedje, lijkt het.

En de hoes van de bestuurdersstoel is euh, wel erg aan vervanging toe…

Checken ze eigenlijk de km-standen ? Want de stoel in mijn cabrio ziet er minder gehavend uit en die heeft 229.000 km op de teller :

Hemeltje heeft denk ik ook herstel nodig, maar dat zie ik net niet helemaal goed op de tweede video.

Het dashboard heeft een kleedje, lijkt het.

En de hoes van de bestuurdersstoel is euh, wel erg aan vervanging toe…

Checken ze eigenlijk de km-standen ? Want de stoel in mijn cabrio ziet er minder gehavend uit en die heeft 229.000 km op de teller :

Hemeltje heeft denk ik ook herstel nodig, maar dat zie ik net niet helemaal goed op de tweede video.

-
Saapie
- Donateur (2x)

Oei. Dit had ik niet gezien. Hij valt dus best tegen..eigenlijk
-
Ewout
- Donateur (5x)

Japanse auto's staan er wel enigszins bekend om dat historie ontbreekt, wat verificatie van de kilometerstand natuurlijk lastig maakt. In dit geval geeft die stoel wel te denken. Ik vind de portierzak en de bijrijdersstoel ook niet overtuigend bij deze kilometerstand. Op algemene indruk scoort hij echter wel hoog. Een vreemde mengelmoes, eigenlijk.
-
El René
- Geregistreerd lid
Buitenkant netjes, binnenkant n rommeltje. 4 om 3 sterren.
Ik heb een beetje zitten lezen waar die certificeringskeuring uit bestaat. Over roestcontroles lees ik niks…
Niemand in Tokio de komende weken ?
Ik heb een beetje zitten lezen waar die certificeringskeuring uit bestaat. Over roestcontroles lees ik niks…
Niemand in Tokio de komende weken ?
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Als iets te mooi lijkt...
-
Saapie
- Donateur (2x)

Die late Turbo S uit 1993 in Fr is denk ik de betere optie, als het hier in Nederland niet lukt