https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=357539835
Foto krijg ik niet geplaatst.
Wanmeer auto roest vrij is lijkt het me het koopje van het kwartaal
[NO] saab 99 turbo
-
theun
- Donateur (3x)

Re: [NO] saab 99 turbo
Zeker een koopje. Zelfs als er wel een beetje werk aan is..
-
mversteeg
- Geregistreerd lid
Vertaald door Google Translate:
Saab 99 Turbo, model uit 1978 wordt als verkocht beschouwd.
Ik heb deze auto sinds 2008, maar overweeg hem deze zomer te verkopen. Kortom het betreft een originele Saab 99 turbo uit mei 1978. De carrosserie heeft 260.000 kilometer gereden, maar de auto is in 2007 ook gerenoveerd. Nieuwe snelheidsmeter in 2002, de kilometerteller staat dus op 28.000 kilometer.
Voor mij heeft de auto drie eigenaren gehad. Ik kocht het van Jens Enok Dørmænen. Voor zover ik weet is het geen roest. Er is niet met de auto gereden of buiten gestaan in de regen.
De motor loopt zeer goed.
De auto heeft de status behoudwaardig en de volgende EU is 31/05/2028. De auto heeft de volgende aanpassingen:
5-traps versnellingsbak met een overbrengingsverhouding die 2.400 toeren oplevert bij 90 km/u. In de auto van de buren is de originele 4-versnellingsbak gemonteerd. Er is geluid in de eerste versnelling op de versnellingsbak, maar ik heb er een extra bij, 106.000 km gereden.
Centrale vergrendeling zonder afstandsbediening.
Elektrisch verstelbare spiegels. Van saab 99 GLE.
Ik heb een Philips-radio, dat is het tijdig dat hoort erbij. Er zit een eldorado aan onderdelen bij. Veel NOS, maar ook gebruikte onderdelen.
Saab 99 Turbo, model uit 1978 wordt als verkocht beschouwd.
Ik heb deze auto sinds 2008, maar overweeg hem deze zomer te verkopen. Kortom het betreft een originele Saab 99 turbo uit mei 1978. De carrosserie heeft 260.000 kilometer gereden, maar de auto is in 2007 ook gerenoveerd. Nieuwe snelheidsmeter in 2002, de kilometerteller staat dus op 28.000 kilometer.
Voor mij heeft de auto drie eigenaren gehad. Ik kocht het van Jens Enok Dørmænen. Voor zover ik weet is het geen roest. Er is niet met de auto gereden of buiten gestaan in de regen.
De motor loopt zeer goed.
De auto heeft de status behoudwaardig en de volgende EU is 31/05/2028. De auto heeft de volgende aanpassingen:
5-traps versnellingsbak met een overbrengingsverhouding die 2.400 toeren oplevert bij 90 km/u. In de auto van de buren is de originele 4-versnellingsbak gemonteerd. Er is geluid in de eerste versnelling op de versnellingsbak, maar ik heb er een extra bij, 106.000 km gereden.
Centrale vergrendeling zonder afstandsbediening.
Elektrisch verstelbare spiegels. Van saab 99 GLE.
Ik heb een Philips-radio, dat is het tijdig dat hoort erbij. Er zit een eldorado aan onderdelen bij. Veel NOS, maar ook gebruikte onderdelen.
-
caspar
- Donateur (5x)

elektrische spiegels van een GLE. Dacht dat een 99T altijd elektrische spiegels had.
-
theun
- Donateur (3x)

[q]
Lang geleden had ik verschillende 99’s turbo (1 en 2). Geen daarvan had elektrische spiegels..
Lang geleden had ik verschillende 99’s turbo (1 en 2). Geen daarvan had elektrische spiegels..
-
caspar
- Donateur (5x)

[q]
Dan zal het wel komen omdat ik een US auto heb ( met elec spiegels)
Dan zal het wel komen omdat ik een US auto heb ( met elec spiegels)
-
caspar
- Donateur (5x)

en verkocht. Nieuwe foto's staan in adventief. Mooie auto. Was echt een koopje.