[DK] Saab 9-5 2,3 TS Aero SportCombi aut. 5d
-
petertav
- Geregistreerd lid
[DK] Saab 9-5 2,3 TS Aero SportCombi aut. 5d
Aangezien ik zelf op zoek ben naar dergelijke 9-5 post ik er hier enkele die ik heb gevonden… Deze staat in Denemarken. Leuke kleur wel.
Ik lees graag de commentaren of gedachten van de kenners.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/ ... 5d/6278683
Grtn!
Ik lees graag de commentaren of gedachten van de kenners.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/ ... 5d/6278683
Grtn!
-
Danieltid
- Donateur (2x)

Re: [DE] Saab 9-5 2,3 TS Aero SportCombi aut. 5d
Wat een mooie! (dit is niet het commentaar dat je nodig hebt, sorry)
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Prachtige dame, laatste service stempel 2020 bij relatief lage km stand, ziet er verder strak uit ook interieur netjes, bestuurdersstoel scheurtje in het kunstleer bij de elektrische bediening verder erg clean.
Je zou er zo maar een weekenduitje van kunnen maken voor een verkenning van dichtbij
Je zou er zo maar een weekenduitje van kunnen maken voor een verkenning van dichtbij

-
Tubbe
- Donateur (2x)

Nette auto met alle nuttige opties. Zie net niet of ie AS3 heeft. Mijn oude kleurtje: Chili red!
-
mba
- Geregistreerd lid
Aero heeft standaard AS3. Maar kan natuurlijk wel per land verschillen.
-
petertav
- Geregistreerd lid
Voor deze leek. AS3 wil zoveel zeggen als…?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

als het Harman Kardon systeem. The meest krachtige audio installatie voor de 9-5 (OG en NG). Te herkennen bij een estate aan de basbox rechts achterin.petertav schreef: ↑do 14 nov, 2024 10:36AS3 wil zoveel zeggen als…?
AS3/HK was trouwens nooit standaard in een Aero. Wel standaard in de Vector Griffin edition van 2009 en 2010 (waar dan weer geen Aero uitvoering van was
-
mba
- Geregistreerd lid
Ehm toch even een aanvulling; toen ik in 2008 mijn MY09 Aero bestelde was dit gewoon standaard hoor. Geen extra. En het was nog net geen Griffin (gelukkig), maar was wel spannend wat er zou komen.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Chili rood. Ik heb een in dezelfde kleur gehad.
Omgerekend kost deze auto ongeveer 15.000 euro
Omgerekend kost deze auto ongeveer 15.000 euro
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

heb net even wat 2008 en 2009 brochures erbij gepakt en je hebt helemaal gelijk, my bad. Idem met het navi systeem, ook standaardmba schreef: ↑do 14 nov, 2024 11:15toen ik in 2008 mijn MY09 Aero bestelde was dit gewoon standaard hoor. Geen extra.
Ik liep te haspelen. Wellicht is dit bij de dame edna 9-5 veranderd, bij mk1 en mk2 was het niet standaard op de OG 9-5. De mk 1 Griffin had het trouwens wel weer standaard. Misschien om de v6 brom te overstemmen met audiogeluid
-
jansen
- Donateur (7x)

Het is alleen jammer dat de onderzijde niet getoont wordt , kon nog weleens een afknapper zijn.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Denemarken is voor ons te duur om te shoppen 
Denk dat Denemarken pekeltechnisch vergelijkbaar is met nederland.
Icm de gemiddelde roestwerend van een DE moet je rekening houden met 1500 euro extra voor de wielkasten aan las en demontagewerk plus spuiten en daarna tectyleren.
Denk dat Denemarken pekeltechnisch vergelijkbaar is met nederland.
Icm de gemiddelde roestwerend van een DE moet je rekening houden met 1500 euro extra voor de wielkasten aan las en demontagewerk plus spuiten en daarna tectyleren.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: [DK] Saab 9-5 2,3 TS Aero SportCombi aut. 5d
De SAAB is pas in 2022 vanuit Zweden naar Denemarken verhuisd.

Ga uit van wat Tubbe meldt en tel dat voor de zekerheid bij de aankoopsom op voordat je gaat bieden.
Dan is er nog de kwestie met de raamrubbers van de achterzijruiten. MY2006/2007 of (productiejaar 2006/2007 (Ik weet niet zeker waar de scheiding ligt) heeft raamrubbers van dubieuze kwaliteit. Deze gaan bij koud weer lubberen, en als er vocht achter komt en het vriest wordt de schade meer permanent. Het rubber kan niet los vervangen worden. Er moet een hele nieuwe ruit in, en aan beide kanten. Tel daarvoor nog eens € 500-750 bij dit exemplaar op, want als je inzoomt op de foto van rechtsachter zie je onderaan een scheur.
De achterzijruiten zijn niet meer nieuw te bestellen, dus het wordt tweedehands van pre 2005 of post 2008 en ze gaan er niet makkelijk uit.
SVENSK IMPORTBIL 2022 SÅ INGEN RUST
Ga uit van wat Tubbe meldt en tel dat voor de zekerheid bij de aankoopsom op voordat je gaat bieden.
Dan is er nog de kwestie met de raamrubbers van de achterzijruiten. MY2006/2007 of (productiejaar 2006/2007 (Ik weet niet zeker waar de scheiding ligt) heeft raamrubbers van dubieuze kwaliteit. Deze gaan bij koud weer lubberen, en als er vocht achter komt en het vriest wordt de schade meer permanent. Het rubber kan niet los vervangen worden. Er moet een hele nieuwe ruit in, en aan beide kanten. Tel daarvoor nog eens € 500-750 bij dit exemplaar op, want als je inzoomt op de foto van rechtsachter zie je onderaan een scheur.
De achterzijruiten zijn niet meer nieuw te bestellen, dus het wordt tweedehands van pre 2005 of post 2008 en ze gaan er niet makkelijk uit.
-
Oosthoek
- Donateur

Ik heb een late MY07 maar geen last van lubberende rubbers daar. Hoeft dus niet een issue te zijn.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Een late 2007 is MY 2008! Dus logisch dat jij er geen last van hebt.