Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
-
theun
- Donateur (3x)

Bericht
door theun » di 12 aug, 2025 22:23
Ik vind het wel écht een fantastisch mooie auto!
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Bericht
door Roel95 » di 12 aug, 2025 22:51
Prachtig exemplaar!
Vergis ik me of zitten de strips op de zijkant niet erg laag??
-
Ewout
- Donateur (5x)

Bericht
door Ewout » di 12 aug, 2025 22:54
Dat zie je goed (had ik ook onder de eerste foto gezet). De bumpers zijn ook niet helemaal van het juiste type. Desalniettemin ......
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Bericht
door Roel95 » di 12 aug, 2025 23:08
Oh ja....niet opgemerkt door mij Ewout...

-
olav
- Donateur

Bericht
door olav » di 12 aug, 2025 23:13
Mooie spot Ewout! De clignoteurs lijken niet de witte lijntjes te hebben, verder een schitterend exemplaar! Die aircocompressor lijkt wel nieuw!
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » wo 13 aug, 2025 7:54
Roel95 schreef: ↑di 12 aug, 2025 22:51
Vergis ik me of zitten de strips op de zijkant niet erg laag??
Misschien is het niet origineel, maar het staat 'm mijns inziens eigenlijk wel goed zo.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Bericht
door Sonab » wo 13 aug, 2025 8:38
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Smaakvol! (Kerst op de taart)
-
timo
- Geregistreerd lid
Bericht
door timo » do 14 aug, 2025 19:16
olav schreef:Mooie spot Ewout! De clignoteurs lijken niet de witte lijntjes te hebben, verder een schitterend exemplaar! Die aircocompressor lijkt wel nieuw!
Ik denk niet dat je de ac compressor bedoelt, want die zie je nl niet. Deze zit verstopt achter de motorsteun, wel aan deze zijde. Dit ac systeem is ovrigens een ander dan wat vanaf 81 gebruikt is. Dat wat je bedoelt is of de dynamo(op de motor? of het filter/expansieventiel.aan de rechterzijkant.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » vr 15 aug, 2025 9:12
En Is de bingo kaart al vol met wat er niet klopt
Zet ook vraagtekens bij de hoogte van de logo’s op de achterklep.
En ik mis het hitteschild bij de accu, bij ff flink gassen staat die daar verschrompeld in het vooronder
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » vr 15 aug, 2025 9:16
Wonderbaarlijk mooie Saab. Mijn vader had deze in het rood-bruin. In 1979 nieuw gekocht in Enschede. Helaas hield de versnellingsbak het voor gezien in 1981, en heeft ie hem ingeruild op een non turbo GLE.
De prijs is stevig te noemen, zeker in de huidige markt.