Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: ma 29 jul, 2013 22:28
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Bericht
door martinphili » wo 13 mei, 2026 7:39

In Trolhättan worden nog een paar laatste Saabs geveild.Het zijn een paar pre-production 9-3's en NEVS 9-3 Electric Vehicles.
Ik heb geen idee hoe het zit met kentekens en dat soort dingen, het zal vast niet eenvoudig zijn maar volgens de aankondigingen is dit echt je laatste kans om een nieuwe Saab te kopen.
https://www.klaravik.se/saab-auction.html
Saab 900 ng 2.o turbo cabriolet Sky Blue
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16952
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Bericht
door Style&Co » wo 13 mei, 2026 15:06
waaronder de testauto met elektrische wielmotoren die later ook in de Emily GT gebruikt zijn

live your dreams
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
- Berichten: 662
- Lid geworden op: vr 25 apr, 2008 21:37
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Bericht
door Ibanez » do 14 mei, 2026 15:47
Op Saabplanet wordt ook wel pijnlijk duidelijk dat deze verkoop een directe link heeft met de aanhoudende cashflowproblemen van NEVS, in de hoop het nog iets langer vol te houden om in ieder geval het project rondom de Emily GT nog ergens te kunnen slijten...
https://www.saabplanet.com/nevs-fights- ... ollhattan/
'Saabrijder sinds 2002'
9³ Cabriolet 1.8t Nocturne Blue 2005
9³ 5-deurs T Cayenne-rood SE 1998
900 Coupé (een i-tje) Embassy Blue 1998
Ergens tussen Breda en Hoogstraten