Zo'n lage kilometerstand, cruise control, een onverprutst blauw stoffen interieur, zelfs een schuifdak, en dat alles voor nog geen 40.000 SEK. In de huidige markt zo'n €3600. Moet je wel even een stukje noordelijker in Zweden voor zijn om hem op te halen, maar dan maak je er een mooie midweek van
[SE] Koopje? '88 4-deurs 900i met 78.000km
-
vel0city
- Donateur (2x)

[SE] Koopje? '88 4-deurs 900i met 78.000km
https://www.blocket.se/mobility/item/23369338

Zo'n lage kilometerstand, cruise control, een onverprutst blauw stoffen interieur, zelfs een schuifdak, en dat alles voor nog geen 40.000 SEK. In de huidige markt zo'n €3600. Moet je wel even een stukje noordelijker in Zweden voor zijn om hem op te halen, maar dan maak je er een mooie midweek van
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: [SE] Koopje? '88 4-deurs 900i met 78.000km
Ik vind ‘m geweldig. Ewout-wagentje!
Maar die roest op het tankklepje voorspelt weinig goeds.
Maar die roest op het tankklepje voorspelt weinig goeds.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat is een mooie tijdscapsule; weinig kms, in goede staat en helemaal origineel.
Deze is besteld met sobere specs voor die tijd maar toch zijn handmatig schuifdak en cruisecontrole aangevinkt
Deze is besteld met sobere specs voor die tijd maar toch zijn handmatig schuifdak en cruisecontrole aangevinkt
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Er is maar 1 maar.
Bouwjaar ‘88.
Anders lpg erop en
Brons lijkt mij ook aan gevinkt
Bouwjaar ‘88.
Anders lpg erop en
Brons lijkt mij ook aan gevinkt
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

volgens mij was brons standaard op injecties en turbos vanaf 1987. Alleen de carb versies hadden nog helder glas (en chromen lijsten)
-
gj900
- Donateur (9x)

Link werkt niet meer. Iemand van hier die de reis op zich gaat nemen?