Open dag zaterdag 14 april Autoschade Ekkel Dedemsvaart

De Saab Classics Vereniging Nederland streeft ernaar om de leden op een verantwoorde wijze zoveel mogelijk plezier te laten beleven aan hun Saab 92, Saab 93, Saab 95, Saab 96, Saab 99, Saab 90, Saab 900 classic of Saab Sonett.
Plaats reactie
ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Open dag zaterdag 14 april Autoschade Ekkel Dedemsvaart

Bericht door ahbijker » wo 11 apr, 2012 21:31

Hierbij willen wij u graag attenderen op de open dag van autoschade Ekkel op zaterdag 14 april 2012.
Deze dag is bedoeld om u kennis te laten maken met Autoschade Ekkel en alle facetten van autoschade.
De dag is van 10:00 uur tot 14:00 uur voor het gehele gezin.

Er worden diverse demonstraties gehouden, zoals:
• restylen kleine deuken
• repareren kliene ruitschade
• gratis aircocontrole
• stickerfix, stickers gespoten in de kleur van uw auto
• spotrepair, reparaties van kleine lakschade

Plaats: Tottenhamstraat 50, 7701 BN, Dedemsvaart.
Website: http://www.ekkelautoschade.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
email: info@ekkelautoschade.nl

sb153b
Geregistreerd lid

Re: Open dag zaterdag 14 april Autoschade Ekkel Dedemsvaart

Bericht door sb153b » za 14 apr, 2012 23:03

Ik had hier zo graag bij willen zijn! maar onderweg ontving ik een telefoontje dat onze andere 9000 met beide dames gestrand was met panne ;-(+ .
Bij Ermelo dus maar gekeerd en op naar Oud Beijerland. Ruim 250 km gereden en geen steek opgeschoten dus :roll: .
Vanmiddag de homokineten gesmeerd, bleek dat een monteur bij de APK vorig jaar de vervangen hoezen voor het gemak maar gemonteerd had zonder enig vet ;-|+ . Ook is een nwe hoes daardoor al weer aardig ingescheurd, met speciale siliconenkit getracht het scheuren uit te stellen. Hopen dat de schade verder beperkt gebleken is, de tijd zal het leren.
Na bijna 4 ton heeft m'n eigen 9000 nog steeds een keurig voorkomen maar een beetje extra vertroetelen kan geen kwaad.
Leuk initatief! Hopelijk komt er nog een keer een herkansing voor een aircocheck en re-stylen... :D

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » zo 15 apr, 2012 13:33

Jammer dat je er niet bij kon zijn.
Ik was er ook niet overigens... Zo dichtbij maar ja, ik had helaas ander verplichtingen :(

Alles toch nog goed gekomen met de 9000 en de homokineten? Beetje dom van die APK monteur toch?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 15 apr, 2012 14:41

Thx! Zoals het zich laat aanzien wel, de 9000 in kwestie werkt bochten en rechte stukken weer zonder wobbles en herrie af :D. (lastig klusje op de krik want weinig plek daar, gelukkig m'n handen ook weer schoongekregen van dat zwarte vet) 2 tubes vet gebruikt, we moeten weer eens bij de Biltema langs om de voorraad aan te vullen.
Idd een beetje dom van de monteur. Ik zal hem en/of z'n baas (laatste was jaaaaaaaren terug een klasgenoot van me bij een monteuropleiding :wink: ) er toch eens voorzichtig op aanspreken, tenslotte komen we juist daar voor een stukje extra aandacht en kwaliteit.
De hoes heeft oa hierdoor na ruim een jaar en weinig km's al z'n beste tijd gehad, droge homokineten is niet goed natuurlijk maar het rijd en klinkt voorlopig weer bie.
Afijn, allemaal weer een ervaring rijker, ook de kleine meid van 3 had weer een Saabverhaal (oa mamma's Saab ziek, politie én een vriendelijke Saabrijder uit Groningen die gestopt was en een tijd gebleven) en de ANWB man was na een proefritje onder de indruk van de power van zo'n rappe 9000 :O: . Pappa mamma's auto gemaakt? Neeeeeeeeeeeeeeee! (maar dat was net tijdens een tukje en bezoek aan oma met pappa's auto :mrgreen: )

Nu mijn auto nog...
Overigens iemand die daar wél geweest is?

Plaats reactie