auto slopen?

1967-1980
Plaats reactie
Meneer Nilsson
Geregistreerd lid

auto slopen?

Bericht door Meneer Nilsson » ma 27 nov, 2006 14:30

Aangezien mijn oranje saab 96 uit '74 wel erg hard achteruit ging, en opknappen onbegonnen werk was, was ik aan een nieuwe auto toe. Ik kon mezelf echter niet in een andere auto voorstellen, dus heb ik maar een nieuwe oranje Saab 96 uit '74 gekocht! Deze is in aanzienlijk betere staat, en eventueel opknappen waard...
Ik woon in Amsterdam, en heb totaal geen ruimte voor 2 auto's, ik heb de nieuwe op de parkeervergunning gezet, en de oude staat buiten het betaald parkeergebied op een vrij ongure plek, waar laatst zelfs een ruit is ingeslagen...
Ik moet dus van mijn oude auto af, en ben eigenlijk van plan hem te slopen/strippen. Dit met pijn in mijn hart, maar het is een uitgelezen excuus om eens een 96 volledig te leren kennen. Bovendien zijn reserve onderdelen nooit weg. Het meest ideale zou een auto sloperij zijn waar ik in een weekend de auto kan strippen, en uiteindelijk het overgebleven wrak achter kan laten. Weet iemand een auto sloperij met een eigenaar met een hart voor saab's waar dit mogelijk is? Of weet iemand een plek waar ik hem kan strippen zonder haast, of goedkoop opslaan?

Gr. Ane

Plaats reactie