Stuur bediening versnellingsbak

1967-1980
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hvdeeckh
Geregistreerd lid

Stuur bediening versnellingsbak

Bericht door hvdeeckh » wo 17 jun, 2020 15:28

Krijg mijn 96 niet meer in zijn achteruit, vermoed iets op de bediening aan het stuur 🤨.

Heeft iemand dit eerder gehoord/-gezien? Mss tips/-advies ?

Groetjes/Henk

Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Stuur bediening versnellingsbak

Bericht door Ronnes » wo 17 jun, 2020 15:57

De afstelling van de versnellingspook kan je bijregelen door de twee bouten waarmee de stuurkolom is vastgezet enkele slagen los te draaien en dan de gehele stuurkolom naar je toe te trekken of van je weg te duwen. De bouten (13mm of 1/2") zitten achter het dashboard, onder de klokken.

Gebruikersavatar
hvdeeckh
Geregistreerd lid

Re: Stuur bediening versnellingsbak

Bericht door hvdeeckh » do 18 jun, 2020 8:31

Inmiddels duidelijk wat het probleem is dankzij jota.
De pook mechaniek heeft het begeven
Reparatie staat gepland

Dank

Plaats reactie