Nu is er toch wel sprake van een twight light zone mysterie..., Waar komt al het water vandaan.......
-Inteieur eruit gehaald. Alle dreunplaten verwijderd... en ja hoor in de wielkast onder de dreun plaat naast de pedalen een groot gat! Plaatje gemaakt, dicht gelast en voor de zekerheid dicht gesmeerd me een laagje epoxy en voila
-Voor de zekerheid en eerlijk gezegd leek het me wat overdreven van mezelf. Het intereur niet terug geplaast alleen de stoelen. Met het idee ik ga eerst checken of de boel droog blijft tijdens het rijden.
Ik ging vanmiddag kijken en de de V groeven op de bodemplaat aan weerskanten behalve de middelste stonden weer vol water! En de auto staat al die tijd geparkeerd. Onder de bank is het paatwerk kurkdroog. Zijkanten dorpels ook. En aan de voorkant onder het daschbord zag ik ook geen water. Plafon nergens waterschade of kringen.. Dus tja...
Het is een Saab en geen Spa bron dus waar komt al dat water vandaan? Wie heeft een ssuggestie? Het enigste wat ik nu kan bedenken is dat ik met wc papier alles rondom afplakken
Foto is hoe ik het vorige weeek aantrof.