Als het goed is, is over 2 weken heel dat asbest saneren achter de rug, dan mag je wat mij betreft best wel langskomen om de bumpers op te meten
Ah dank je, dat doe ik misschien wel. Heb vanaf volgende week woensdag vakantie tot en met 2 september, dus tijd genoeg. Jij had toch ook sjablonen voor het hardboard van de bekleding in de kofferbak? Moet ook nog gebeuren, ligt nu allemaal in stukken.
Pas wel op met teveel aan de voorkant krikken, een sonett blinkt niet echt uit in stijfheid.
Hij staat weer definitief op zijn wieltjes.
Dat je overigens Amerikaanse platen mag voeren, ik kreeg dat niet voor elkaar tijdens de RDW keuring.
De vorige eigenaar kennelijk wel. Is in '92 geïmporteerd en hij vertelde mij dat hij dat toen gelijk bij de RDW had bedongen en met succes. Staat ook netjes op mijn kentekenbewijs. Ik vind het wel mooi die kleine platen. Heb even overwogen om een historisch kenteken aan te vragen, maar ik vrees dat ik dan geen Amerikaanse platen meer mag voeren. Dus ik laat het maar zo.
Het matzwart in de neus ook maar even opnieuw gespoten en het glas van de koplampjes gepolijst. Staat weer fris.