Als ik het me goed herinner heeft er in SAABberichten (het SCN clubblad) een tijd geleden een stuk gestaan over de ombouw naar electrisch van een Sonett.....maar mijn vrouw heeft een hele lading SAABberichten weggegooid dus ik kan het betreffende stuk niet meer terugvinden.......als ik het me goed herinner moest het Sonett chassis ingrijpend aangepast worden (of gedeeltelijk opnieuw gebouwd) om de electrificatie voor elkaar te krijgen
Weet iemand op het forum:
- over welke project ik het heb
- wie dat project had gebouwd
- of die persoon op het forum rondwaart
- hoe ik die persoon anders zou kunnen contacten?
Electrische Sonett
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: Electrische Sonett
bijdehande vrouwmaar mijn vrouw heeft een hele lading SAABberichten weggegooid
-
U-Poll
- Donateur (8x)

It is I, Leclerc !!
Ik heb inderdaad een 1971 Sonett III omgebouwd naar een electrische aandrijving obv Tesla accumodules en een DC motor. In dit topic staat een soort van blog van de hele ombouw. Uiteindelijk allemaal erg goed gelukt, gestart in februari 2020 in juli 2020 goedgekeurd door de RDW. ... de komende tig jaar bezig met verbeteringen en opleukingen! Stuur me maar een PB als je meer/directe info wilt en/of het spul in het echt wil zien.
Enne...
Ik heb inderdaad een 1971 Sonett III omgebouwd naar een electrische aandrijving obv Tesla accumodules en een DC motor. In dit topic staat een soort van blog van de hele ombouw. Uiteindelijk allemaal erg goed gelukt, gestart in februari 2020 in juli 2020 goedgekeurd door de RDW. ... de komende tig jaar bezig met verbeteringen en opleukingen! Stuur me maar een PB als je meer/directe info wilt en/of het spul in het echt wil zien.
Enne...
Echt niet!!!bruises schreef: ↑wo 05 mei, 2021 14:30... als ik het me goed herinner moest het Sonett chassis ingrijpend aangepast worden (of gedeeltelijk opnieuw gebouwd) om de electrificatie voor elkaar te krijgen...
-
bruises
- Donateur (2x)

tja.....zolang ze mn auto-verzameling gedoogt valt er mee te leven
-
bruises
- Donateur (2x)

PB incomingU-Poll schreef: ↑wo 05 mei, 2021 20:16It is I, Leclerc !!
Stuur me maar een PB als je meer/directe info wilt en/of het spul in het echt wil zien.
mijn chassis moet sowieso grondig gerestaureerd worden, dus eventuele aanpassingen voor de ideale setup zijn zeer te overwegen