@ Sapphire: was niet flauw bedoeld. foto's waren zó mooi dat het wel een kan tegenvallen in het echt....
@meindert: wát een mooie 95!
Op weg naar een mooie SAAB 95 v4
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Re: Op weg naar een mooie SAAB 95 v4
Wat een prachtig verhaal. En een mooie SAAB. Ik ben benieuwd naar het vervolg. 
