Op weg naar een mooie SAAB 95 v4

1967-1980
Gebruikersavatar
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Op weg naar een mooie SAAB 95 v4

Bericht door op » di 15 jun, 2021 16:23

@ Sapphire: was niet flauw bedoeld. foto's waren zó mooi dat het wel een kan tegenvallen in het echt....
@meindert: wát een mooie 95!

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Op weg naar een mooie SAAB 95 v4

Bericht door ghulst » di 15 jun, 2021 20:08

Wat een prachtig verhaal. En een mooie SAAB. Ik ben benieuwd naar het vervolg. :)

Plaats reactie