Staat hier te koop.

En dan druk je je, wat mij betreft, nog héél diplomatiek uit.MvR schreef: ↑ma 29 mei, 2023 22:39Maar verder zal ik maar zeggen dat de ideale kleurcombinatie er voor mij nog niet bij zat

Ik kan uit eerste hand bevestigen dat die tweekleurig groene 96 er al zo uit zag bij een vorig baasje (daar heb ik namelijk mijn 95 van gekocht) en dat alleen de stickers zijn door de huidige eigenaar.Super72 schreef: ↑di 30 mei, 2023 8:00Reclame is belangrijk en een oude auto vinden veel mensen heel vertederend, dus 1 + 1 = 2, zou je zeggen. Maar dan besluit je - al dan niet uit kostenoverwegingen - als canvas tweekleurig groen te nemen. Met zwarte wielen. Veel stoffiger, bedompter en oubolliger wordt het niet. Precies niet het imago dat je je bedrijf wilt geven, lijkt me.
Is dat lichtgroen metallic en het donkergroen een uni-lak? Zo lijkt het op de foto (wat de zaak er alleen maar erger op zou maken).Joopyboy schreef: ↑di 30 mei, 2023 18:20Ik kan uit eerste hand bevestigen dat die tweekleurig groene 96 er al zo uit zag bij een vorig baasje