Beste,
De kunststof strook aan de bovenzijde van het dasboard is niet schoon te krijgen en geeft alleen maar vuil af bij schoonmaken met dasty.
Heeft iemand een suggestie voor een behandeling van dit stuk kunststof?
Dan rijd ik met mijn 95 zonder achterbank met een platte vloer De opklapbare stalen delen van de vloer zijn beplakt met een soort kunststof, grijs beige. Deze zien er slecht uit.
Heeft iemand een tip om dit enig zins te verfraaien?
Alvast dank.
Met een vriendelijke groet,
Jelle Keij
kunststof strook bovenzijde dasboard en vloer 95
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: kunststof strook bovenzijde dasboard en vloer 95
Ik hoorde laatst van iemand die de dashboard- en radio knopjes, van zijn moderne Saab, schoon kreeg met Isopropanol
Geen idee of het ook hier voor werkt maar is wellicht het proberen waard
Bekijk Isopropanol - Isopropyl - Alcohol - IPA - 99,9% zuiver - 1000ml op: https://www.bol.com/nl/p/isopropanol-i ... _iphoneapp
Geen idee of het ook hier voor werkt maar is wellicht het proberen waard
Bekijk Isopropanol - Isopropyl - Alcohol - IPA - 99,9% zuiver - 1000ml op: https://www.bol.com/nl/p/isopropanol-i ... _iphoneapp
-
Funky Dude
- In memoriam †
Dashboarddeel demonteren en met Cif en borsteltje schoonboenen zou ik proberen.
De delen van het derde bankje zou je van nieuw plakplastic kunnen voorzien, iets wat in de buurt van origineel wit met zwarte spikkels (het jouwe is al aardig vergeeld) heb ik nog niet kunnen vinden.
Dast(roep)y bevat weekmakers die inwerken op kunststof en rubber, snel weggooien.
De delen van het derde bankje zou je van nieuw plakplastic kunnen voorzien, iets wat in de buurt van origineel wit met zwarte spikkels (het jouwe is al aardig vergeeld) heb ik nog niet kunnen vinden.
Dast(roep)y bevat weekmakers die inwerken op kunststof en rubber, snel weggooien.
-
jellekeij
- Donateur

Dank jullie wel. Inspirerend, en ik ga gelijk aan de slag.