Beste
Tegen de voorspatborden aan de binnenzijde zit een soort rubber geplakt , naast pedalen en onder dashboardkastje. Hierachter/ hieronder het rubber komt lekkage/water vandaan. Heeft iemand ervaring met de oorzaak en oplossingen voor deze lekkage?
Alvast veel dank!
Hartelijke groet, Jelle Keij
Lekkage binnenzijde achter voorspatborden
- 72sonett3
- Geregistreerd lid
- Regio: España - Spanje
Re: Lekkage binnenzijde achter voorspatborden
Normaal lekt het daar nooit, de binnenschermen zullen wel doorgeroest zijn, dan meestal de naad met de vloer.
Waar het wel vaak lekt is de rand onder de voorruit, in de hoeken, en langs de ruitenwisserasjes
Waar het wel vaak lekt is de rand onder de voorruit, in de hoeken, en langs de ruitenwisserasjes
MH
Bekijk ze maar.
'72 97, Sonett III
'77 96 cabrio
'?? Saab 006
'95 900 SE cabrio
'06 9-3 1.8t Hirsch
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
Bekijk ze maar.
'72 97, Sonett III
'77 96 cabrio
'?? Saab 006
'95 900 SE cabrio
'06 9-3 1.8t Hirsch
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
- Funky Dude
- Geregistreerd lid
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
N.a.v. deze lekkage is het raadzaam de bodem op de aansluiting met het schutbord op roest te controleren over de volle breedte. Stoelen even uitbouwen en tapijt terugslaan of ook uitnemen.
Wil je het communisme steunen? Koop Chinese meuk!
-
- Donateur
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Dank jullie beide, was nuttig. Inderdaad er zit een gaatje in de bodem bij de aansluiting spatbord linksvoor. Denk dat ik het rubber binnenzijde tegen de spatbord kast moet weghalen anders smelt het bij het lassen. Ga de rest van de vloer in de novorox en in de verf zetten. Hartelijke groet Jelle