Saab Sonett (1973)
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Re: Saab Sonett (1973) aangeschaft update
Gisteren is er een nieuwe rvs middendemper onder Sonett geplaatst. Het geluid was me een beetje teveel van het goede. Nu een stukje stiller in de auto en dat is wel zo aangenaam. Verder heb ik vandaag de scoop van de Sonett opengemaakt met de dremel voor wat extra frisse lucht. Kan het blokje wel gebruiken. Een stukje Simoni racegaas geplaatst en het zwarte gedeelte afgewerkt met een carbon folie.

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Re: Saab Sonett (1973)
Weinig nieuws onder de zon, behalve dat in het afgelopen jaar het interieur in oude luister is hersteld door Lukkien. Het originele vinyl was nog in erg goede staat, maar de hardboard panelen waar het opgeplakt zit waren helemaal vergaan. Ook de hemel en de paneeltjes bovenin bij de hemel, waren niet best. Toen ik de Sonett kocht was het achterpaneel in de kofferbak voorzien van 2 grote luidsprekers en dito gaten. Ik heb daarvoor een vervangend deel kunnen vinden, zodat dat ook weer origineel is. Voor de hemel lukte dat helaas niet. Het oude vinyl kwam er in brokstukjes af en moest door een nieuw stuk vervangen worden, maar het ziet er toch top uit. Lukkien heeft uitstekend werk geleverd.
Aangezien de twee stoelkussens ook niet meer al te best waren en het verstelbare rug kussen ontbrak, heb ik die ook laten vernieuwen inclusief een nieuwe kofferbak mat. De prijs hiervoor bij Lukkien kon mij niet echte bekoren, dus dit is gedaan autostoffeerbedrijf Meneer Sam in Apeldoorn. Al met al blij met het resultaat.
Oud

Nieuw

Aangezien de twee stoelkussens ook niet meer al te best waren en het verstelbare rug kussen ontbrak, heb ik die ook laten vernieuwen inclusief een nieuwe kofferbak mat. De prijs hiervoor bij Lukkien kon mij niet echte bekoren, dus dit is gedaan autostoffeerbedrijf Meneer Sam in Apeldoorn. Al met al blij met het resultaat.
Oud

Nieuw

-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: Saab Sonett (1973)
Heel fraai. En ja, Lukkien weet wel van prijzen...