wie gaat 'm redden
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6250
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: wie gaat 'm redden
Als je geen afwijzing hebt gehad dan zou ik blijven volhouden Bert. Je weet niet in wat voor situatie iemand zich bevindt. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 770
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Kennelijk zijn er genoeg liefhebbers.
Heb projekten genoeg.
Heb projekten genoeg.