hoi
heeft er iemand een foto van een gedemonteerde trekhaak
zodat ik weet hoe die vastzit
mvg bert
foto trekhaak
-
sabo
- Geregistreerd lid
Ik heb geen foto maar ik kan wel de volgende informatie geven:
Een trekhaar van een 96 bestaat uit 3 delen. De eigenlijke trekhaar in U-vorm en twee hoekijzers. In de U-vorm zitten aan beide zijden 3 gaten evenals in de beide hoekijzers. De trekhaak komt onder de kofferbodem
, de beide hoekijzers in de kofferruimte. De gaten corresponderen met elkaar en moeten door de kofferbodem heen met elkaar verbonden worden door een bout.
De aansluitingen van de electra kun je makkelijk b.v. ergens op internet vinden (anwb site o.a.).
De lengte van de haak is voor auto's met chromen bumpers korter dan de versie voor rubber bumpers. Ze zijn eigenlijk niet uitwisselbaar omdat ze dan niet meer aan de officiële normen voldoen.
Een trekhaar van een 96 bestaat uit 3 delen. De eigenlijke trekhaar in U-vorm en twee hoekijzers. In de U-vorm zitten aan beide zijden 3 gaten evenals in de beide hoekijzers. De trekhaak komt onder de kofferbodem
De aansluitingen van de electra kun je makkelijk b.v. ergens op internet vinden (anwb site o.a.).
De lengte van de haak is voor auto's met chromen bumpers korter dan de versie voor rubber bumpers. Ze zijn eigenlijk niet uitwisselbaar omdat ze dan niet meer aan de officiële normen voldoen.
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
Ari
- Geregistreerd lid
marktplaats
he bertus, op marktplaats staat er nu een te koop voor 50 euro met een mooie foto!!
gr
jacco
gr
jacco
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: foto trekhaak
Heb je er één of wil je er één... Er zijn twee typen;bertus06 schreef:heeft er iemand een foto van een gedemonteerde trekhaak zodat ik weet hoe die vastzit

Ik heb die van het onderste plaatje te koop. Deze bestaat uit 3 delen; één groot U vormig deel onder de vloer en nog 2 strips binnen op de vloer (van de bagageruimte).
-
bertus06
- Geregistreerd lid