sigarettenaansteker
-
bertus06
- Geregistreerd lid
sigarettenaansteker
hoi
is er ook een orginele sigarettenaansteker voor de saab 96
heb net voor mijn andere auto een goedkopere verzekering afgesloten met een gratis navigatisysteem bij de kruidvat
http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... catie.aspx
kent iemand dit systeem
mvg bert
is er ook een orginele sigarettenaansteker voor de saab 96
heb net voor mijn andere auto een goedkopere verzekering afgesloten met een gratis navigatisysteem bij de kruidvat
http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... catie.aspx
kent iemand dit systeem
mvg bert
-
Joost82
- Geregistreerd lid
-
Alex B
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
Jaab
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: sigarettenaansteker
Even goed lezen, gaat niet om het roken als ik het goed begrepen hebbertus06 schreef:.... een goedkopere verzekering afgesloten met een gratis navigatisysteem bij de kruidvat
Greetz,
Dennis
-
wlkts
- Geregistreerd lid
Kijk eens in een winkel met caravan benodigdheden. Daar worden vaak 12v stroom voorzieningen gebruikt. Ik heb er ooit een verlengsnoertje gevonden met aan de ene kant een soort van sigaretten aansteker contact, vrouwtje zeg maar, inclusief vleugeltjes om ergens op te schroeven en zelfs een afdekklepje. Dit aan de onderrand van het dashboard geschroefd.
De ander kant, het mannetje, afgeknipt en de draden aangesloten op de bedrading van de auto.
Zo heb ik een sigarettenaansteker geimproviseerd in m'n campertje waar de nav. de stroom vandaan haalt.
M'n 96 heeft een aansteker op het dashboard. Zodanig dat de snoer vaak in de weg zit met schakelen dus denk goed na over de plaats van je nieuwe contact. succes.
W
96-'80
(voor deze keer VW T3-'81)
De ander kant, het mannetje, afgeknipt en de draden aangesloten op de bedrading van de auto.
Zo heb ik een sigarettenaansteker geimproviseerd in m'n campertje waar de nav. de stroom vandaan haalt.
M'n 96 heeft een aansteker op het dashboard. Zodanig dat de snoer vaak in de weg zit met schakelen dus denk goed na over de plaats van je nieuwe contact. succes.
W
96-'80
(voor deze keer VW T3-'81)
-
Manic
- Lid van verdienste
Kijk dat zijn ook goede suggesties, zelf nog niet direct opgekomen. Als het je inderdaad alleen om de 12V aansluiting gaat, dan kan het lonen om ook even langs de automaterialenzaak te gaan, daar om een inbouw 12v aansluiting te vragen, meestal overal wel verkrijgbaar. Deze kan je zo inbouwen in je dashboard en aansluiten, wel even goed afzekeren.
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
jwaterink