hoi
als de motor warm is slipt de koppeling bij vol vermogen koud geen probleem
vrije slag is goed
het gekke is dat de koppeling niet op het laatst pakt maar al enkele cm`s daarvoor
kan dat ook te maken hebben met de vrijloop?
mvg bert
koppeling ????
1967-1980
Terug naar “95, 96 en Sonett (V4)”
Ga naar
- ↳ Aanmelden voor de Saabmarktplaats
- Saabforum.nl
- ↳ Algemeen
- ↳ Saabforum.nl meetings
- ↳ We are many, we are SAAB - 15 jan 2012
- Algemeen
- ↳ Saab Club Nederland
- ↳ Saab Classics Vereniging Nederland
- ↳ Saab Club België
- ↳ Saab nieuws
- ↳ Saab algemeen
- ↳ Saab meetings en ritten
- ↳ Auto's algemeen
- ↳ Saab in films / op TV / op YouTube
- ↳ Gestolen Saabs
- Modellen
- ↳ 92, 93, 95, 96 en Sonett (TT)
- ↳ 95, 96 en Sonett (V4)
- ↳ 90
- ↳ 99
- ↳ 900 Classic
- ↳ 9000
- ↳ 9-3 en 900 NG
- ↳ 9-3 Sport Sedan en Estate
- ↳ 9-2X
- ↳ 9-4x
- ↳ 9-5
- ↳ 9-5 NG
- ↳ 9-7x
- Saab Extra
- ↳ Viggen
- ↳ Cabrio
- ↳ Turbo & Tuning
- ↳ LPG
- Specialisten en andere Saabgaragisten
- ↳ Saab / Orio Erkende Leveranciers + Reparateurs
- ↳ Saabspecialisten en andere bedrijven die Saabs verkopen
- Gespot
- ↳ Gespot NL
- ↳ Gespot (België)
- ↳ Gespot (overige landen)
- Saabforum Pakket Dienst en Inkoopacties