koppeling ????

1967-1980
Plaats reactie
bertus06
Geregistreerd lid

koppeling ????

Bericht door bertus06 » ma 02 jul, 2007 16:32

hoi

als de motor warm is slipt de koppeling bij vol vermogen koud geen probleem

vrije slag is goed

het gekke is dat de koppeling niet op het laatst pakt maar al enkele cm`s daarvoor

kan dat ook te maken hebben met de vrijloop?

mvg bert

Plaats reactie