Oldtimer verzekering voor Saab 96
-
Jaap de Bruin
- Geregistreerd lid
Oldtimer verzekering voor Saab 96
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een Saab 96 uit 1979 aan te schaffen. Ik woon naast mijn werk, en reis voor de rest voornamelijk met het openbaar vervoer. De Saab zou dan voor het weekend en voor de vakantie zijn.
De meeste oldtimer verzekeringen stellen echter als voorwaarde, dat het je tweede auto op naam moet zijn. De Saab zou mijn enige auto op naam zijn.
Zijn er bij jullie verzekeraars bekend, die wel een oldtimer verzekering afsluiten, ook als het je enige auto is?
Zijn er speciale verzekeringen voor leden van de Saab 96 vereniging en/of de Saab Club Nederland?
Ik ben van plan om een Saab 96 uit 1979 aan te schaffen. Ik woon naast mijn werk, en reis voor de rest voornamelijk met het openbaar vervoer. De Saab zou dan voor het weekend en voor de vakantie zijn.
De meeste oldtimer verzekeringen stellen echter als voorwaarde, dat het je tweede auto op naam moet zijn. De Saab zou mijn enige auto op naam zijn.
Zijn er bij jullie verzekeraars bekend, die wel een oldtimer verzekering afsluiten, ook als het je enige auto is?
Zijn er speciale verzekeringen voor leden van de Saab 96 vereniging en/of de Saab Club Nederland?
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Oldtimer verzekering voor Saab 96
Al mijn auto's zijn verzekerd via Boogaard assurantien in Haarlem. Voor de 95/96/97 betaal ik 108 euro/jaar (WA oldtimer). Voor de 900i (WA) weet ik zo niet.Jaap de Bruin schreef:Ik ben van plan om een Saab 96 uit 1979 aan te schaffen.
De Saab 96 club heeft geen speciale overeenkomst met een verzekeraar....speciale verzekeringen voor leden van de Saab 96 vereniging en/of de Saab Club Nederland?
-
Picnic
- Geregistreerd lid
-
szaab
- Geregistreerd lid
-
John
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
2-stroke Johnny
- Geregistreerd lid
Al mijn auto's zijn via Te Pas Assurantien te Dronten bij Unigarant verzekerd. De oldtimerverzekeringspremie (WA + Casco)voor de 96 2-takt bedraagt 91,05 Euro. Ik heb 1 keer schade aan de 96 gehad. De afhandeling verliep snel en zonder problemen. Unigarant verlangt bij oldtimerverzekering wel dat er nog een andere auto voor "normaal" gebruik aanwezig is.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
John
- Geregistreerd lid
-
Ulwembu
- Geregistreerd lid
Wij hebben onze 96 verzekerd bij Orion Direct (overigens, de rest van mijn auto's ook). Kosten voor jou wagen daar zullen dan rond de 75 euro zijn. Wel maar 7500 Km per jaar maar je hoeft geen 2e auto te hebben. Je kna deze verzekering online afsluiten: http://www.oriondirect.nl
-
bertus06
- Geregistreerd lid
hallo
zijn er ook forummers die hun auto wa-casco verzekerd hebben ?
bij nijn vraag aan mijn verzekeraar of dit mogenlijk was liet deze weten dat dat mogenlijk was en de kosten 138 euro op jaarbasis zouden zijn op een dagwaarde van 4000 euro.
de vraag is nu ;zitten er voorwaarden aan , of adertjes onder het gras
mvg bert
bij nijn vraag aan mijn verzekeraar of dit mogenlijk was liet deze weten dat dat mogenlijk was en de kosten 138 euro op jaarbasis zouden zijn op een dagwaarde van 4000 euro.
mvg bert
-
bertus06
- Geregistreerd lid
niemand ?bertus06 schreef:hallo
mvg bert
ik heb het maar gedaan , hoefde onder de 9000 euro geen taxatierapport te laten maken moest wel foto`s enz doormailen
mvg bert