stoel bekleding 96

1967-1980
Plaats reactie
Pjackholn
Geregistreerd lid

stoel bekleding 96

Bericht door Pjackholn » di 01 jul, 2008 11:09

de bekleding van mijn 96 uit 62 ziet er perfect uit, maar de vulling van de voorstoelen is helemaal vergaan (als je op de zitting klopt valt de rommel op de vloer) Heeft er iemand ervaring met het opnieuw opvullen van deze vulstof.
kan dit makkelijk zelf of zijn hier adresjes voor :?:

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » di 01 jul, 2008 13:41

De stoelen van een andere auto heb ik opnieuw laten bekleden door de plaatselijke stoffeerder. En dan gaat het hier nog niet eens om nieuwe stof. Ik neem aan dat ze met nieuwe vullingen ook wel raad weten.
Ga niet naar een speciale auto-bekleder. Als je daar met oude stoelen aankomt denken ze dat je een rijke klassiekerrijder bent en betaal je daar ook naar (te veel dus!)

Menno

syb Rozendal
Geregistreerd lid

Bericht door syb Rozendal » wo 02 jul, 2008 6:48

je kan het eventueel kompleet zelf vervangen, belangrijk is dat je een elektrisch broodmes hebt, daar kan strak mee snijden, verder zou ik polyether vragen met een sg 35 of 40 in stevige kwaliteit, als je eventueel moet lijmen kan dit met kontaktlijm (dubbelzijdig insmeren laten drogen en dan plakken.
Gr. Syb Saab (stoffeerder)

Pjackholn
Geregistreerd lid

Bericht door Pjackholn » wo 02 jul, 2008 8:08

Dat is snel op het forum. bedankt voor de tips. lijkt me een leuke klus voor de wintermaanden. het zijn maar kleine stoelen met een eenvoudige vorm, dus dat moet dan wel lukken

Bas96
Geregistreerd lid

Bericht door Bas96 » do 03 jul, 2008 20:44

los schroeven...? Je kan hem naar achter eruit kantelen als je de hendel van de verstelling omhoog houd kan je hem eruit kantelen

Plaats reactie