Hallo allen,
bij de keuring werden de stofkappen afgekeurd. Waar zijn deze nog te koop.
alvast bedankt,
groet Bart
stofkappen aandrijfassen
-
esalet
- Donateur (8x)

Heb net een setje via Saabspecialist Arijjansen te Utrecht, Obrechtstraat.
Ging per twee, en verdomd, nu is de tweede aan de beurt.
Duurde wel even, besteltijd.
Ik heb trouwens uit een doosje oude onderdelen dat ik heb overgenomen van iemand van het forum, een exemplaar dat afwijkt van deze twee.
Hij heeft nl. een ijzeren ring er aan vast zitten (hebben de mijne niet, voor model 1977).
Ik vermoed dat dit een ouder type is.
Als je deze zoekt, heb ik er dus één voor je.
Ging per twee, en verdomd, nu is de tweede aan de beurt.
Duurde wel even, besteltijd.
Ik heb trouwens uit een doosje oude onderdelen dat ik heb overgenomen van iemand van het forum, een exemplaar dat afwijkt van deze twee.
Hij heeft nl. een ijzeren ring er aan vast zitten (hebben de mijne niet, voor model 1977).
Ik vermoed dat dit een ouder type is.
Als je deze zoekt, heb ik er dus één voor je.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: stofkappen aandrijfassen
Binnenste of buitenste?Bart-els schreef:bij de keuring werden de stofkappen afgekeurd. Waar zijn deze nog te koop.
Ik heb beiden nog wel liggen, nieuw & origineel, inclusief bevestigingsklemmen en vet, pb maar...