Saab 96 sport kortneus
-
pieterp
- Geregistreerd lid
Saab 96 sport kortneus
Hallo,
wie heeft er nog een goede kont voor van een 96 kortneus liggen of een casco?
wie heeft er nog een goede kont voor van een 96 kortneus liggen of een casco?
-
pieterp
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Saab 96 kortneus
Hallo Pieterp,
Een kontje van een Saab 96 kortneus, die jij beschrijft, is niet overal (meer) te vinden. Immers de achterraampartij is veel lager als die van na 1968-ers, de hoedenplank is daarom langer, maar de rest is volgens mij identiek als de latere nazaten. Misschien een optie om alleen van de achterzijde het onderste deel af te slijpen met de achteras etc. erbij?
Heb hier nog wel een kont met een groter achterraam van na 1968 staan voor jou.
Groet,
Bert
Een kontje van een Saab 96 kortneus, die jij beschrijft, is niet overal (meer) te vinden. Immers de achterraampartij is veel lager als die van na 1968-ers, de hoedenplank is daarom langer, maar de rest is volgens mij identiek als de latere nazaten. Misschien een optie om alleen van de achterzijde het onderste deel af te slijpen met de achteras etc. erbij?
Heb hier nog wel een kont met een groter achterraam van na 1968 staan voor jou.
Groet,
Bert
-
uffepuffe
- Geregistreerd lid
Er zijn liefhebbers genoeg maar lang niet iedereen bewaart jarenlang diverse onderdelen in -of naast de garage om ze vervolgens weg te doen aan iemand anders.
wat is het voordeel van het vervangen van een complete kont,tenzij je heel veel schade hebt gereden maar anders is het uitstukken een veel betere oplossing.
wat is het voordeel van het vervangen van een complete kont,tenzij je heel veel schade hebt gereden maar anders is het uitstukken een veel betere oplossing.
-
pieterp
- Geregistreerd lid
-
Fred.H
- Geregistreerd lid
Hoi Pieterp,
Bij garage blikwerk in Drachten staat nog een casco, de eigenaar wil er wel vanaf. Volgens mij zitten de voor schermen er ook op. Wat de staat is weet ik niet precies, moet je zelf eens bekijken. De eigenaar van de garage heet Bram en is te bereiken op 0512-542755 of www.blikwerk.nl
Groet,
Fred
Bij garage blikwerk in Drachten staat nog een casco, de eigenaar wil er wel vanaf. Volgens mij zitten de voor schermen er ook op. Wat de staat is weet ik niet precies, moet je zelf eens bekijken. De eigenaar van de garage heet Bram en is te bereiken op 0512-542755 of www.blikwerk.nl
Groet,
Fred
-
pieterp
- Geregistreerd lid
-
Fred.H
- Geregistreerd lid
-
pieterp
- Geregistreerd lid
-