Richtmaten 96
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Richtmaten 96
Ik zoek de richtmaten van een 96... Deze staan o.a. in het originele Saab 95/96 onderdelenboek maar die heb ik niet bij de hand
Wie heeft dit boek en kan voor mij een scan maken van die bladzijde(n)?
Wie heeft dit boek en kan voor mij een scan maken van die bladzijde(n)?
-
Sadelrûker
- Geregistreerd lid
Ik heb kopieën van onderdelenboeken, maar daar zie ik geen tekening met maten, alleen onderdeelnummers.
In mijn werkplaatshandboek zie ik wel een tekening van de carosserie met maten er in. Staat nog een heel verhaal achter over de richtbank.
Alleen de tekening of wil je ook het verhaal? (Is wel in het Duits)
In mijn werkplaatshandboek zie ik wel een tekening van de carosserie met maten er in. Staat nog een heel verhaal achter over de richtbank.
Alleen de tekening of wil je ook het verhaal? (Is wel in het Duits)
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Sadelrûker
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Sadelrûker
- Geregistreerd lid
Goed idee, zoiets had ik zelf ook in gedachten
Ik heb zelf ook ooit een scanner gehad waar je data naar pdf kunt scannen, maar nu kom ik niet verder dan tiff.
pdf vond ik handiger , maar dit is ook goed leesbaar.
En hier heb ik de plaatjes in lagere resolutie:

Voor diegenen die de plaatjes op hogere resolutie willen, stuur maar een PB met je emailadres , dan stuur ik het wel op.
Ah, heerlijk lekker knoeien met auto's en computers
Ik heb zelf ook ooit een scanner gehad waar je data naar pdf kunt scannen, maar nu kom ik niet verder dan tiff.
pdf vond ik handiger , maar dit is ook goed leesbaar.
En hier heb ik de plaatjes in lagere resolutie:
Voor diegenen die de plaatjes op hogere resolutie willen, stuur maar een PB met je emailadres , dan stuur ik het wel op.
Ah, heerlijk lekker knoeien met auto's en computers
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Margreet heeft voor mij enkele pagina's uit het V4 werkplaatshandboek (Engelstalig, Saab 95, 96, Sport 1965 - ) ingescand als pdf, maar wie kan deze ook als pdf voor mij hosten op het forum? Bestand is 5,2 MB en bevat zowel Saab 95V4 als Saab 96V4 richtmaten van 1967-1968. Photobucket is helaas geen optie. Bestand kan ik ook per email versturen.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Richtmaten 95 & 96
OK, hier staan ze; Saab95-96richtmaten.pdf (7,3 Mb groot).