vraag over vloerbekleding 96 V4 Monte Carlo

1967-1980
Plaats reactie
Torea
Geregistreerd lid

vraag over vloerbekleding 96 V4 Monte Carlo

Bericht door Torea » wo 04 mar, 2009 13:35

Een tijd geleden ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een rode Monte Carlo V4. De auto is nog in bijna originele staat, maar het zijn vaak de details die het maken. Ik ben al bij verschillende adressen geweest, waaronder museum Kempink, maar niets werkt zo snel als dit forum :-) !
Zijn er mensen die foto's of brochures hebben van het interieur van een liefst rode MC V4? Ik ben namelijk opzoek naar de originele vloerbekleding. Plaatjes van het interieur helpen erg om dit te benaderen.

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » wo 04 mar, 2009 18:58

Afgesleten rode:

Afbeelding

Y4 gele (winnaar afgelopen int. meeting).

Afbeelding

Afbeelding

Probeer het anders via de saabclub, er zijn sowieso leden die er een hebben...vast ook wel onder de SF leden.

Edit:

nog 2 gevonden

:love:

Afbeelding

Afbeelding

meer (en grote formaten) te vinden op: http://www.saabklubben.com/ubbthreads/u ... Post104054

Torea
Geregistreerd lid

Bericht door Torea » wo 04 mar, 2009 21:25

Ik denk dat de vloerbekleding/mat op de onderste foto dichtbij het origineel komt, alleen hoort die soort skai bekleding volgens mij bij een tweetakt. (zie ook een handchoke, namelijk)
Ik heb een scan gemaakt van m'n zweeds instruktieboekje van de MCv4.
Afbeelding
Afbeelding
Eerste keer dat ik een foto plaats, hopelijk in één keer goed. :?
Ik heb ook het Saabmuseum in zweden een mail gestuurd, ik weet dat ze een rode MCv4 hebben staan namelijk. Iemand van hier daar geweest?

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » wo 04 mar, 2009 21:55

Dit zijn 2takten idd. Volgens mij zit er niet heel veel verschil tussen de 96montecarlo V4 en 2takt vloerbekleding.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » wo 04 mar, 2009 22:38

Is dit een Monte Carlo? Of is die Saab Sport wat anders? Dit is uit het museum.
Sorry van de weerspiegeling, hopelijk zie je er iets in wat je wil weten.
Afbeelding

Torea
Geregistreerd lid

Bericht door Torea » wo 11 mar, 2009 14:18

Ik heb gebeld en gemaild met Ola Bolander van het Saabmuseum. Ze zijn een rode MCv4 aan het restaureren. Deze is echter nog niet klaar. Hij wil foto's voor mij maken wanneer hij tijd heeft om naar de restaurateur te gaan en ondertussen kijken of er sales brochures zijn.
Mocht iemand van hier deze hebben zou ik het erg waarderen als ze foto's kunnen inscannen en mij mailen of op het forum plaatsen.

V4liefhebber
Geregistreerd lid

Bericht door V4liefhebber » do 12 mar, 2009 11:08

De folder:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie