Hallo allen,
Ik merk dat mijn knipperlichten wat la-ng-za-mer knipperen dan voorheen en als ik de waarschuwingsschakelaar aan zet, dan willen de knipperlichten nog wel eens blijven branden (en niet knipperen). Heb de aansluitingen en zekeringen snel gecontroleerd, maar kan daar niks in vinden... Ik weet dat zo'n ding in het engels een "flasher" wordt genoemd en dat ie achter je instrumentenpaneel zit (heet dat een clingnolateur in het nederlands?).
Weet iemand of een dergelijk ding nog makkelijk in Nederland te koop is?
Groeten
Clingnolateur V4
-
Martien_96V4
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Clingnolateur V4
Standaard dingetje, maar je moet wel op de goede aansluitingen letten, die zijn niet allemaal gelijk, de oude even meenemen, naar Brezan e.d.Basman schreef:Ik merk dat mijn knipperlichten wat la-ng-za-mer knipperen dan voorheen ...eet iemand of een dergelijk ding nog makkelijk in Nederland te koop is?
Het kan overigens ook een slechte massaverbinding van de lamp/spatbord naar de rest van de body zijn.
-
Basman
- Geregistreerd lid
Hmm...daar had ik nog niet naar gekeken. Heb het cligno-dingetje al wel bekeken, maar kon daar niks 'vreemds' aan ontdekken. Dank voor de tip!72sonett-III schreef:Het kan overigens ook een slechte massaverbinding van de lamp/spatbord naar de rest van de body zijn.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Probeer maar eens met een los kabeltje, van het massacontact van de lampen rechtstreeks naar de - (min) van de accu. Als het dat niet is, kun je altijd nog een nieuwe 'klingeloteur' kopen...Basman schreef:Hmm...daar had ik nog niet naar gekeken.
-
sabo
- Geregistreerd lid