De O is een letter, die wijst op een oldtimer.MvR schreef:Dank! Het wordt tijd dat we in NL ook gepersonaliseerde platen mogen voeren. Vooral die geïmporteerde oudjes met een nieuwe plaat vind ik heel lelijk en absoluut niet passend.
Overigens reed ik deze week achter een Belgisch kentenen: 'O 000 00' Waarbij ik er van uitga dat de eerste 'O' een letter is en de rest cijfers.
Gevonden in een oude schoenendoos
-
davidvb
- Geregistreerd lid
Re: Gevonden in een oude schoenendoos
-
johan bekkers
- Geregistreerd lid
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Gevonden in een oude schoenendoos
Haha, grappig die foto.
denk dat het in 1973 is geweest.
Mijn broer deed aan autocross, de eerste waarmee hij dat deed was met een twee tact . Na 3 rondjes was er een dermate rookgordijn aangelegd op de baan, dat niemand meer wist wie waar reed.
Toen is het saabje maar omgebouwd en voorzien van een V4 .
Dat ging ook harder, maar ook gemakkelijk over de kop.

denk dat het in 1973 is geweest.
Mijn broer deed aan autocross, de eerste waarmee hij dat deed was met een twee tact . Na 3 rondjes was er een dermate rookgordijn aangelegd op de baan, dat niemand meer wist wie waar reed.
Toen is het saabje maar omgebouwd en voorzien van een V4 .
Dat ging ook harder, maar ook gemakkelijk over de kop.
-
davidvb
- Geregistreerd lid
-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: Gevonden in een oude schoenendoos
Sowieso midden jaren-80 of later. Ad Janse was de dealer in Zwolle vanaf 1986. In 2005 nam hij Saab Mulder in Apeldoorn over. Geeft een idee van de periode.




