wie gaat 'm redden
-
Oosthoek
- Donateur

Re: wie gaat 'm redden
Als je geen afwijzing hebt gehad dan zou ik blijven volhouden Bert. Je weet niet in wat voor situatie iemand zich bevindt. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
-
bert knip
- Donateur (9x)

Re: wie gaat 'm redden
Kennelijk zijn er genoeg liefhebbers.
Heb projekten genoeg.
Heb projekten genoeg.
-
bert knip
- Donateur (9x)

Re: wie gaat 'm redden
Kan zijn, maar in mijn idee is het een vreemde manier van "zaken doen"