waar gaan de 96 ers heen op vakantie

1967-1980
bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » ma 13 aug, 2007 22:35

v4 hans schreef:
bertus06 schreef:
en daarna vanaf wurzburg aanschuiven in de stau net als jij denk ik
Was ik niet Bert. Wel naar Oostenrijk geweest.
Een vriend heeft voor mij de 96 geschoten. Anders had ik wel gezwaaid :D

Waar zijn je mooie white tyres gebleven?

En heb je de vouwwagen in Oostenrijk achter gelaten?
de banden zijn elke 2 weken aan onderhoud toe dat heb ik voorlopig opgegeven

nee in frankrijk op een parking net voor de col tussen briancon en cesana italie

in oostenrijk stikt het van de pensions en hausen voor een paar centen deze in zillertal

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » di 14 aug, 2007 10:20

ps . de travelsleeper heb ik in frankrijk achtergelaten , wat zijn dat een ondingen!!!!!!!!!!
En dat is nou net waarom ik de 900 turbo neem. Je merkt nog niet eens dat je een travelsleeper erachter hebt. Op de terugweg 1100 km in 11 uur (en dan ook nog 300 door de alpen binnendoor). Mijn 96 tuft ook wel lekker maar hij heeft voor vakantie toch echt te weinig vermogen. En de 95 heeft nog wat minder. Daar kun je in de bergen eigenlijk niets achter hangen. En op de autoweg rijdt je tussen het vrachtverkeer.

bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » di 14 aug, 2007 10:46

sabo schreef:
ps . de travelsleeper heb ik in frankrijk achtergelaten , wat zijn dat een ondingen!!!!!!!!!!
En dat is nou net waarom ik de 900 turbo neem. Je merkt nog niet eens dat je een travelsleeper erachter hebt. Op de terugweg 1100 km in 11 uur (en dan ook nog 300 door de alpen binnendoor). Mijn 96 tuft ook wel lekker maar hij heeft voor vakantie toch echt te weinig vermogen. En de 95 heeft nog wat minder. Daar kun je in de bergen eigenlijk niets achter hangen. En op de autoweg rijdt je tussen het vrachtverkeer.
daarom was ik bezig om hem wat op te peppen , zodat hij met de caravan met het verkeer meekon

dat is niet op tijd gelukt ,daarom die travelsleeper gekocht , rijden ermee geen probleem die dingen wegen maar 300 kg en rollen goed (op de snelweg dan , in de bergen is het zelfs zonder aanhanger continu in zijn twee)

maar slapen en leven in zo`n ding dat is niks

en het opzetten JEZUS wat een ....werk

[

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 14 aug, 2007 11:18

Kortom het was meer martelen en behelpen ipv vakantie :lol:

bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » di 14 aug, 2007 11:35

jwaterink schreef:Kortom het was meer martelen en behelpen ipv vakantie :lol:
wat die travelsleeper aanging wel dat hebben we 4 nachten volgehouden en op de heenreis maar in een formule 1 geslapen

[img][img]http://img2.putfile.com/thumb/8/22505294695.jpg[/img][/img]

en voor het slapen een beste borrel anders geen oog dicht in dat hok :lol:

[img][img]http://img2.putfile.com/thumb/8/22505343968.jpg[/img][/img]

mvg bert

bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » di 14 aug, 2007 11:43

ps

die formule 1 zat in beune voor de noordelingen die rond 10.00 vertrekken goed te halen

zit een centre routier waar je voor een paar centen je eigen ongans kunt eten en drinken

voor degene die niet weten wat een centre routier is dat is opgezet voor truckers , als je binnenkomt betaal je aan de kassa en daarna kun je uit een grote tafel je voorgerecht nemen (pate,vis,schelpdieren,salade`s,eieren teveel om op te noemen) daarna kun je uit drie hoofdgerechten kiezen en daarna de kaastafel om te eindigen met de ijstafel alles inc wijn of water voor de prijs van een toeristenmenuutje

daarna slaap je prima

mvg bert

ps die dingen zitten verspreid in heel frankrijk , en als je een snelle hap wilt langs de snelweg bij bv le arche zeg dan even dat je trucker bent als je afrekent scheelt je 27% korting

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 14 aug, 2007 13:42

Ach Saab-Scania was altijd 1 grote familie dus je hebt niet gelogen over dat Trucker zijnde. :lol:

v4 hans
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door v4 hans » di 14 aug, 2007 14:03

bertus06 schreef: nee in frankrijk op een parking net voor de col tussen briancon en cesana italie
Bertus,

Kan ik nu daar de vouwwagen gewoon aankoppelen? :lol:

toch mijn complimenten hoe je de Saab zo snel opknapt en door €pa reist.

bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » di 14 aug, 2007 14:27

v4 hans schreef:
bertus06 schreef: nee in frankrijk op een parking net voor de col tussen briancon en cesana italie
Bertus,

Kan ik nu daar de vouwwagen gewoon aankoppelen? :lol:

toch mijn complimenten hoe je de Saab zo snel opknapt en door €pa reist.
wel ff kentekenplaat meenemen :lol:

dus je hebt niet gelogen over dat Trucker zijnde.
waarom zou je over zoiets liegen

mvg bert

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » do 16 aug, 2007 10:16

Die travelsleeper komt me bekend voor: ik heb dezelfde. Het opzetten valt best mee, klein uurtje werk ben je compleet geïnstalleerd. Je moet 'm natuurlijk niet gebruiken om rond te trekken.
Maar voor een 95 vind ik zo'n ding toch te zwaar. Ik prop er nog flink wat bagage in, en dan 4 personen in de auto plus een volle bagageruimte......

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » do 16 aug, 2007 11:04

bertus06 schreef:
dus je hebt niet gelogen over dat Trucker zijnde.
waarom zou je over zoiets liegen

mvg bert
Ahum, een je als een trucker voelen en een echte trucker zijn vind ik nogal een verschil :lol: no offense, was puur als geintje bedoeld.

Barre
Geregistreerd lid

Bericht door Barre » do 16 aug, 2007 11:24

Volgens mij is Bertus06 trucker(geweest).

bertus06
Geregistreerd lid

Bericht door bertus06 » do 16 aug, 2007 13:58

Barre schreef:Volgens mij is Bertus06 trucker(geweest).

wlkts
Geregistreerd lid

96 op vakantie

Bericht door wlkts » di 30 okt, 2007 0:33

Omdat de 900 d'r geen zin in had in de herfstvakantie met de 96 naar bretagne.
Geen problemen, veel bekijks.
Afbeelding
96 op cap Frehel.

W

Plaats reactie