Ik had aanvankelijk gerekend op het versturen als postpakketje omdat het doosje net niet door de brievenbus kan, dan is het tarief 6,20 euro (0-10 kg). Toen ik het spul binnen had, realiseerde ik me dat ik het ook plat kon vouwen en toen kon het wel in een envelop door de brievenbus, inderdaad voor 1,76 euro (110 gram).Tenfour schreef:Wel een vraagje over waar de €6,20 porto op gebaseerd is, daar ik de spullen in de brievenbus ontvangen heb gefrankeerd met €1,76. Ik heb geen problemen met de afronding voor de moeite, maar dit vind ik wat royaal.
Ik heb besloten de prijs niet meer aan te passen; ik had dat eigenlijk helemaal niet hoeven doen en gewoon 65 euro kunnen rekenen, zoals ik aanvankelijk ook gemeld had. Ik heb tenslotte alles geregeld, voorgefinancierd en het risico genomen dat het pakje niet aankwam, dan was ik 390 euro kwijt geweest (of had je me in dat geval toch ook gewoon 65 euro betaald?). Ik 'verdien' dus 6,20 - 1,76 = 4,44 euro/st, een minimale marge voor mijn moeite lijkt me...