En weer door... hij gaat weer!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: En weer door... hij gaat weer!
Vooral de laatste opmerking, dan denk je dat je het goed doet door er nieuw in te zetten, blijkt dat bijna bij alles het niet meer de kwaliteit heeft van vroeger . Gek wordt je ervan.
Vd week ook hier weer zo’n dingetje , een nieuwe lpg afsluiter bleek de stoorzender , terwijl die ouwe het gewoon volhouden met een duidelijke klik
Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje
Vd week ook hier weer zo’n dingetje , een nieuwe lpg afsluiter bleek de stoorzender , terwijl die ouwe het gewoon volhouden met een duidelijke klik
Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: En weer door... hij gaat weer!
Klopt, dat las ik van de week dus terug!turbopilot schreef: Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje

Daarom eerst dat gaan proberen, maar lampjes wisselen en wiebelen deed niks, dus toen maar de oude gezocht en geprobeerd en wonder boven wonder