92/93/95/96 & Sonett gespot
-
Luud
- Donateur (8x)

Re: 92/93/95/96 & Sonett gespot
Mooie spot...ik kom ze zeer zelden tegen.....
-
coppe218
- Donateur (3x)

Donderdagmiddag net over de grens in Duitsland eenzelfde kleur 95, ook met NL kenteken. Ook toevallig.
-
davidvb
- Geregistreerd lid
In Oostakker bij Gent (België).
Duidelijk een opknapprojectje.

Duidelijk een opknapprojectje.

-
MvR
- Geregistreerd lid
Rijdend op Nederlandse wegen met dat weer: wordt vanzelf een opknapprojectje. Sneller dan je denkt/wilt. Ervaringsdeskundige hier die met 96s de winters van de jaren '80 trotseerde: 90km/dag woon-werkverkeer. Ik hield geen Saab meer over!
-
redmervand
- Donateur (6x)

Nou, zo te zien is op dat weggetje niet gestrooid, en anders had het maar geen auto moeten worden he...
Gewoon rijden met die auto's!
Gewoon rijden met die auto's!
-
v4 hans
- Donateur (4x)

onze Saabs zijn gebouwd op winterse omstandigheden. Natuurlijk versneld vocht, regen, sneeuw met gestrooide wegen de achteruitgang van onze bolides.
Maar echt, rijden met de 96 in dit soort winterse omstandigheden zijn de mooiste ritten die je kunt maken.
Maar echt, rijden met de 96 in dit soort winterse omstandigheden zijn de mooiste ritten die je kunt maken.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Vandaag een rondje Biesbosch gefietst. In Hank trof ik deze 96 aan:

Ik ben gestopt en dichterbij gereden om wat extra foto's te maken. De eigenaar zag het vanuit zijn woonkamer allemaal gebeuren en kwam naar buiten, bleek dan een oude bekende te zijn uit de tijd dat ik een Sonett register bijhield.
Hij vertelde me dat de 96 normaal altijd binnen staat, maar hij nu de ruimte in de garage nodig had omdat hij laswerk te doen had aan de auto van zijn vriendin.

Ik ben gestopt en dichterbij gereden om wat extra foto's te maken. De eigenaar zag het vanuit zijn woonkamer allemaal gebeuren en kwam naar buiten, bleek dan een oude bekende te zijn uit de tijd dat ik een Sonett register bijhield.