Pfff zoektocht naar (weer) een 96.
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Pfff zoektocht naar (weer) een 96.
Lief aangeboden, maar ik denk dat de 92 al bijna klaar zal zijn. Gerestaureerd in de omgeving van Aalten, geloof ik.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Die gele 95 ken ik, maar helaas (voor jou) niet uit een recent verleden. 'De Gele' is vroeger van mijn ouders geweest, maar dan hebben we het wel over eind jaren '80, misschien begin 'jaren 90. Fantastische auto die destijds grondig gerestaureerd is, later verkocht is aan iemand in Noord-Holland (wij kregen een 99, en er moest er eentje plaatsmaken) en inderdaad een paar jaar geleden ook weer een restauratie heeft ondergaan. Trok ontzettend veel bekijks.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Volgens dit topic viewtopic.php?f=16&t=176835 zouden dat er nog 92 zijn.MvR schreef: ↑do 07 okt, 2021 21:17Want hoeveel 95s zijn er nog op kenteken in NL?
Veel succes maar zeker ook plezier met de zoektocht!
Gr. Jan
-
MvR
- Geregistreerd lid
Bedankt!!!Tjøørd schreef: ↑do 07 okt, 2021 21:46Die gele 95 ken ik, maar helaas (voor jou) niet uit een recent verleden. 'De Gele' is vroeger van mijn ouders geweest, maar dan hebben we het wel over eind jaren '80, misschien begin 'jaren 90. Fantastische auto die destijds grondig gerestaureerd is, later verkocht is aan iemand in Noord-Holland (wij kregen een 99, en er moest er eentje plaatsmaken) en inderdaad een paar jaar geleden ook weer een restauratie heeft ondergaan. Trok ontzettend veel bekijks.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ga zondag kijken; over de telefoon klonk het goed!Ronnes schreef: ↑do 07 okt, 2021 20:10Heb je deze al bekeken/overwogen?
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/sa ... 2120830961
![]()
Menno
-
MvR
- Geregistreerd lid
MvR schreef: ↑ma 04 okt, 2021 23:18Vandaag deze op het internet gevonden. In Dreischoor, Zeeland. Modeljaar 78. In '80 een NLs kenteken gekregen. Staat er volgens de beschrijving bij de foto al 3 maanden op. Kent iemand deze auto?
Vandaag bij de witte tweetakt wezen kijken in Voorst. Mooie auto. Dak is niet zo mooi gespoten; aan de achterste rand zitten er allemaal haarscheurtjes. Daar moet wel wat aan gedaan worden om het mooi te houden. Probleem blijft dat ik bang ben dat de tweetakt te fragiel is om er heel regelmatig mee te rijden. Zal toch uitkomen op zo'n 3k/4k kms/jaar. Vaak kortere stukken.
Overigens hadden ze in Voorst nog wel meer leuk spul staan dat nog niet op hun website staat. En ik trof er een 95 aan die ik al sinds begin jaren 80 ken. Dat ding heeft volgens mij sinds die tijd ook niet meer gereden. Er zat iig een deel-3 kenteken van 1990 (herinner je je die!?) achter de voorruit, bij de binnenspiegel. Zit wel werk aan. Laswerk. Dat kan ik zelf niet en ik weet hoe duur het is om dat te laten doen. Maar is absoluut een auto met heel weinig kms - en als je kunt lassen...
Ik heb 'm gezien. Wil je weten hoe deze auto er in het echt aan toe is, stuur me dan even een PB'tje. Veel over te vertellen.
M.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ben wezen kijken naar de gele 95. Voor het eerst een auto die me aansprak. Wordt vervolgd.
Over de witte 'Bullnose' die te koop staat: enig zoekwerk en wat mailtjes leverde de naam van de man die 'm in GB gerestaureerd heeft. Ik heb hem benaderd. Hij reageerde meteen Veel info gekregen. Wil je meer weten, stuur me maar een PB.
Menno
Over de witte 'Bullnose' die te koop staat: enig zoekwerk en wat mailtjes leverde de naam van de man die 'm in GB gerestaureerd heeft. Ik heb hem benaderd. Hij reageerde meteen Veel info gekregen. Wil je meer weten, stuur me maar een PB.
Menno
-
Henk-Jan
- Donateur

Heeft hij dan destijds de auto aan het Engelse stel woonachtig op het Isle of Wight met een 92A en hele vroege 95 verkocht?
Kwam zijn verhaal overigens enigszins overeen met wat wij twee jaar geleden aantroffen? Wij kennen alleen het verhaal van de hierboven genoemde Britten.
Kwam zijn verhaal overigens enigszins overeen met wat wij twee jaar geleden aantroffen? Wij kennen alleen het verhaal van de hierboven genoemde Britten.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Hij heeft het niet over de volgende eigenaren gehad. Wel wat er aan gedaan is door hem en wat hij vond dat gedaan zou moeten worden.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Gekocht!

Hij is prachtig en er is niets op aan te merken. Ik snap niet hoe het kan dat deze auto 18 maanden op Autoscout heeft gestaan en dat ik de eerste(!!!!) serieuze klant was.
Voor alle duidelijkheid: deze foto is gemaakt bij een professioneel klassiekerbedrijf die meestal high-end klassiekers restaureert. De eigenaar van het bedrijf zei: "Als jij 'm niet koopt, koop ik 'm zelf. Dit is een geweldige auto!"
M.

Hij is prachtig en er is niets op aan te merken. Ik snap niet hoe het kan dat deze auto 18 maanden op Autoscout heeft gestaan en dat ik de eerste(!!!!) serieuze klant was.
Voor alle duidelijkheid: deze foto is gemaakt bij een professioneel klassiekerbedrijf die meestal high-end klassiekers restaureert. De eigenaar van het bedrijf zei: "Als jij 'm niet koopt, koop ik 'm zelf. Dit is een geweldige auto!"
M.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Ik heb, tezamen met mijn vader, meermaals kwijlend de advertentie bekeken. Ik vind het een fantastische wagen: de kleur, het modeljaar en de staat. Geniet ervan.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Wat een prachtige wagen! Proficiat en geniet ervan.