De Yellow Ambragul 96V4
-
op
- Donateur (4x)

Re: De Yellow Ambragul 96V4
Zijn er ook plaatjes van de Yellow Ambragul 96 V4? Ik begin nu toch nieuwsgierig te worden......
-
Paulus9-3
- Geregistreerd lid
De Saab rijdt jongens, met een goede radiateur die gewoon koelt.
Ik loop nu tegen een volgend probleem aan, de automatische choke. Die blijft er toch telkens op staan. Met warme motor geef je hem handmatig een tikje aan het mechanisme, dan is ie eraf, loopt dan echt keurig. Maar geef je gas, dan blijft hij toch weer hangen. Is hier iets aan te doen? Zonder meteen een dure weber te monteren? Heeft iemand tips hoe je de choke bijvoorbeeld kunt ombouwen naar handmatig met een kabel? Of is daar iets voor te koop?
Ik loop nu tegen een volgend probleem aan, de automatische choke. Die blijft er toch telkens op staan. Met warme motor geef je hem handmatig een tikje aan het mechanisme, dan is ie eraf, loopt dan echt keurig. Maar geef je gas, dan blijft hij toch weer hangen. Is hier iets aan te doen? Zonder meteen een dure weber te monteren? Heeft iemand tips hoe je de choke bijvoorbeeld kunt ombouwen naar handmatig met een kabel? Of is daar iets voor te koop?
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Daar zijn setjes voor. Ik heb er een voor een Weber, maar met een beetje knutselen zal dat ook op een Fomoco of Solex passen. En er zal vast wel iets generieks zijn. Al eens bij BCCP op de site gekeken?
Alex
Alex
-
Paulus9-3
- Geregistreerd lid
Zie op die site geen setje voor een fomoco.
Iemand andere tips?
Iemand andere tips?
-
jota
- Geregistreerd lid
Ligt even aan je type fomoco, brede of smalle voet. Heb hier wel diverse carburateurs met handchoke mechanisme
-
MvR
- Geregistreerd lid
Vinnik mooi. Scandinavische import. Altijd +1 (Had er nl zelf ook een...)
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Die Saab badge op het radiodeksel op het dashboardkastje hoort eigenlijk onder op de voorspatborden.
De ruitenwissers lijken ook een beetje hoog op het raam te staan.
De ruitenwissers lijken ook een beetje hoog op het raam te staan.
-
MvR
- Geregistreerd lid
[]
Klopt wel, maar het hoeft toch niet altijd perfectie te zijn! Ik zie wel meer dingetjes die het rijden niet (in ieder geval niet onaangenamer) beinvloeden. Gewoon van genieten nu 'ie goed rijdt.
Klopt wel, maar het hoeft toch niet altijd perfectie te zijn! Ik zie wel meer dingetjes die het rijden niet (in ieder geval niet onaangenamer) beinvloeden. Gewoon van genieten nu 'ie goed rijdt.
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Staat te koop nu?
Saab 96 1.5 V4 1972 Bruin
€ 4.000,00
https://link.marktplaats.nl/m1902623140 ... ialbuttons
Saab 96 1.5 V4 1972 Bruin
€ 4.000,00
https://link.marktplaats.nl/m1902623140 ... ialbuttons
-
Paulus9-3
- Geregistreerd lid
Ja hij mag plaats maken voor een nieuwe uitdaging.
Prijs is onderhandelbaar.
Welkom!
Prijs is onderhandelbaar.
Welkom!