Pagina 1 van 1
wat een beauty/ niet te koop!
Geplaatst: di 04 jul, 2006 20:39
door edwardk
Geplaatst: di 04 jul, 2006 22:03
door taaffert
Zeker wel een mooie auto inderdaad!!
Vooral ook onder de motorkap zeg, niet normaal.
Jammer van de stickers op de ruiten.
Geplaatst: wo 05 jul, 2006 0:32
door sonett
taaffert schreef:Zeker wel een mooie auto inderdaad!!
Vooral ook onder de motorkap zeg, niet normaal.
daar ben ik volledig mee eens
taaffert schreef:Jammer van de stickers op de ruiten.
Deze zullen wel van (Saab)Clubs of meetings zijn
maar dit is dan ook wel het enige minpunt op deze
prachtige 96 1700 S
Geplaatst: wo 05 jul, 2006 8:21
door sb153b
Vorig jaar stond ie tussen heel veel andere saabs geparkeerd naast het museum in Trollhättan

.
Cornell

Geplaatst: vr 14 jul, 2006 10:48
door weide55
Welke nederlanders zie ik daar op de achtergrond van de vijfde foto?
Met hun mooie 900 classic dito oranje vlagje?
Iemand van het forum?