Bevestiging bovenste stukje grille

1967-1980
Plaats reactie
Arthur_
Geregistreerd lid

Bevestiging bovenste stukje grille

Bericht door Arthur_ » ma 07 aug, 2006 17:06

Hoe moet het bovenste stukje van de grille (zie foto) officieel aan de motorkap bevestigd worden, lijmen of met schroeven of anders?

Afbeelding

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » di 08 aug, 2006 9:15

Het bovenste stukje bestaat uit 2 delen, het plastic kapje met een metalen plaatje erachter. Beide delen worden met 2 boutjes en bijbehorende ringetjes en moertjes vastgezet.

Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » di 08 aug, 2006 12:51

sabo schreef:Het bovenste stukje bestaat uit 2 delen, het plastic kapje met een metalen plaatje erachter. Beide delen worden met 2 boutjes en bijbehorende ringetjes en moertjes vastgezet.
...die ik niet meer los krijg ;-(+

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » wo 09 aug, 2006 20:13

Kruipolie, en nog eens kruipolie. En als dat niet helpt afslijpen en nieuwe boutjes kopen.

rmelle
Geregistreerd lid

grille, onderste gedeelte

Bericht door rmelle » vr 23 feb, 2007 17:34

Heb mijn grill gedemonteerd en saab logo weer mooi schoon gemaakt!(was zwart gespoten) HOE DURFT MEN!!!
Nu zijn de borgplaatjes totaal verroest, heeft iemand nog 2 van zulke plaatje of waar kan ik ze kopen? of wat is een alternatief?
zou nog wel kunnen maar tweede is gescheurd bij de demontage...
alvast bedankt.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » za 24 feb, 2007 0:13

rmelle schreef:Nu zijn de borgplaatjes totaal verroest, heeft iemand nog 2 van zulke plaatje of waar kan ik ze kopen? of wat is een alternatief?
Wat voor borgplaatjes bedoel je?

rmelle
Geregistreerd lid

saab logo

Bericht door rmelle » za 24 feb, 2007 11:14

op de grill zit het woord SAAB gemonteerd, die bedoel ik. het is van spuitgietwerk, en zit met 2 schotelplaatjes vast geklemt.
en ik wil 'm niet graag verliezen als ik 'm weer monteer....

Plaats reactie