gestrand met de 96

1967-1980
Plaats reactie
thomkins
Geregistreerd lid

gestrand met de 96

Bericht door thomkins » vr 07 jun, 2019 21:18

Afgelopen woensdag op weg om onderdelen te halen voor de restauratie van mijn honda transalp begon de 96 precies voor het laatste stoplicht vlakbij mijn bestemming raar te doen , tot hilariteit van een aantal, naar later bleek, aardige turkse heren, de bemanning van een kleine, mij nog onbekende garage in leiden.Ze duwden de auto naar binnen en boden me koffie aan, al snel was het ijs gebroken.
Ze boden mij aan me naar huis te brengen en op de weg daar naar toe had ik de diagnose al gesteld, waarschijnlijk hoofdkoppelings cylinder enof zijn hulpje.Volgende dag gebeld de turkse heren hadden dezelfde diagnose gesteld maar hadden geen idee waar en hoe aan de juiste spullen te komen, die zijn inmiddels besteld.Ik houd u op de hoogte

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: gestrand met de 96

Bericht door Luud » vr 07 jun, 2019 22:54

Vervelend maar dit kan gebeuren. Succes met reparatie, ik ben benieuwd.

maup
Donateur
Donateur

Bericht door maup » ma 10 jun, 2019 19:45

Ik heb ook wel eens met een lekkende koppelings hulpcilinder gestaan. Zonder koppeling kan je prima thuiskomen, wegrijden op de startmotor in de eerste versnelling, bij stoplichten de motor uitzetten en weer starten in de eerste versnelling en met halfgas opschakelen. Rijdt niet heel prettig :? maar soms moet je wat :)

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » do 20 jun, 2019 12:17

alles werkt weer zoals het moet, geeft veel plezier, de onvolprezen onno kempink kon me zelfs aan een nieuw deurslot helpen inclusief nieuwe sleutel

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » do 20 jun, 2019 13:07

Kijk, zo horen we het graag. Succes en veel plezier en Dank voor de terugkoppeling. :O:

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » do 20 jun, 2019 13:58

Grappig verhaal! Werd die Turkse de reparatie nu ook gegund?

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » zo 07 jul, 2019 18:59

ja natuurlijk, kom er nu bijna wekelijks voor hun ongelofelijke koffie

Plaats reactie