nieuwe andere 96
-
tondrenthe
- Geregistreerd lid
nieuwe andere 96
hallo mede Saabisten,
Na een aantal jaar in een sienna bruine 96 rond gereden te hebben is deze verkocht aan een Franse liefhebber. Uiteraard moest er een andere komen. Het is dit gele gevaarte geworden, bouwjaar ‘72 en enige jaren geleden totaal gerestaureerd.
Ik heb ‘m vandaag opgehaald, en de rit van 80 kilometer ging prima.
Ook het interieur is destijds helemaal opgeknapt, maar wederom (net als bij de bruine), ik zit niet fijn op deze stoelen. Wellicht is er iemand die de stoelen en achterbank wil overnemen, of liever nog wil omruilen voor de stoelen die in de laatste jaren werden toegepast.
Na een aantal jaar in een sienna bruine 96 rond gereden te hebben is deze verkocht aan een Franse liefhebber. Uiteraard moest er een andere komen. Het is dit gele gevaarte geworden, bouwjaar ‘72 en enige jaren geleden totaal gerestaureerd.
Ik heb ‘m vandaag opgehaald, en de rit van 80 kilometer ging prima.
Ook het interieur is destijds helemaal opgeknapt, maar wederom (net als bij de bruine), ik zit niet fijn op deze stoelen. Wellicht is er iemand die de stoelen en achterbank wil overnemen, of liever nog wil omruilen voor de stoelen die in de laatste jaren werden toegepast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: nieuwe andere 96
Mooi hoor, ik ga ze steeds meer waarderen zo'n mooie 95 of 96.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Leuke 96 met gaaf kleurtje
Je kunt natuurlijk proberen om alleen 2 bruine voorstoelen te scoren uit een 2 deurs 99 90 of vroege 900, is bijna direct fit en sluit mooi aan bij de rest
Je kunt natuurlijk proberen om alleen 2 bruine voorstoelen te scoren uit een 2 deurs 99 90 of vroege 900, is bijna direct fit en sluit mooi aan bij de rest
-
tondrenthe
- Geregistreerd lid
Uiteraard kan dat, maar het mooiste is toch een setje uit een 96, mét achterbank
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Van harte Ton, ziet er fraai uit. Veel plezier ermee.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Let wel even op dat de nieuwere 96 met de hoge voorstoelen een andere achterbank constructie hebben.tondrenthe schreef: ↑vr 10 apr, 2020 18:59Uiteraard kan dat, maar het mooiste is toch een setje uit een 96, mét achterbank
Is wel pas te maken, maar niet zo maar 1 op1 uit te wisselen
-
Luud
- Donateur (8x)

-
bert knip
- Donateur (9x)

Ik rijdt ook een gele 96 bj 72, maar die heeft groene bekleding.
Misschien kon je toendertijd kiezen, ik heb meerdere gele 96 s gezien, allemaal met groene bekleding.
Mooie auto overigens.
Misschien kon je toendertijd kiezen, ik heb meerdere gele 96 s gezien, allemaal met groene bekleding.
Mooie auto overigens.
-
tondrenthe
- Geregistreerd lid
Bedankt Luud!Luud schreef: ↑vr 10 apr, 2020 22:01Zie net op MP;
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr
-
tondrenthe
- Geregistreerd lid
Heel goed mogelijk Bert, na de restauratie is ie geel gespoten, officieel was de 96 beige.bert knip schreef: ↑vr 10 apr, 2020 22:04Ik rijdt ook een gele 96 bj 72, maar die heeft groene bekleding.
Mooie auto overigens.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Groen , dacht ik ook al
Als ik jouw was , zou ik dan voor groen gaan, komt ook redelijk vaak voor bij de latere bouwjaren
En als je snel wilt, pak je die set op mp
Als ik jouw was , zou ik dan voor groen gaan, komt ook redelijk vaak voor bij de latere bouwjaren
En als je snel wilt, pak je die set op mp
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Mooi man, zo'n gele.
Wordt toch eens keer tijd om te zien als hij ook over de A28 richting het noorden wil.
Wordt toch eens keer tijd om te zien als hij ook over de A28 richting het noorden wil.

-
silvandam
- Donateur (3x)

Van der Laan in Overschild heeft ongetwijfeld nog een goede set. Ik heb mijn veronagroene interieur bij hem gekocht voor 250 euro. Het interieur was en is smetteloos